AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Jeg har nå søkt på barnehagelærer studiet. Men kjenner jeg er litt nervøs. Jeg hører så mye negativt om arbeidsdagene som ped leder. Du strekker ikke til, alt for mange oppgaver, du blir utbrent og veldig sliten, det er aldri nok folk på jobb, det meste havner på dine skuldre og mange blir sykemeldte og etter hvert slutter. Stemmer dette? Har også lest at de som studerer nå er veldig skremt pga dette. Ønsker meg virkelig denne utdanningen, men kjenner jeg stusser om dette stemmer. Jeg ønsker ikke å utdanne meg også blir jeg sykemeldt etter noen år fordi du er helt gåen. Dere barnehagelærere som jobber, hva sier dere? Trenger ærlighet .. Anonymkode: d3e87...db0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Jeg var halvveis i studiet, da jeg hoppet av. Ped.ledere var overarbeidet og stressa, hver dag kom det foreldre som hadde noe å si om hvordan barnehagen skal tilpasses SIN unge. Altfor få ansatte og stadig nye vikarer å forholde seg til. Anonymkode: 19249...b62
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Jeg anbefaler deg å lese debattene som florerer rundt på barnehage.no. Tror det hjelper deg å få et perspektiv på hvordan det er å jobbe i barnehage. Jeg studerer pedagogikk, men sikter meg mot skolesektoren. Som AB 19249...b62 sier er det desverre altfor få ansatte i barnehagen... Anonymkode: 6d161...98c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler deg å lese debattene som florerer rundt på barnehage.no. Tror det hjelper deg å få et perspektiv på hvordan det er å jobbe i barnehage. Jeg studerer pedagogikk, men sikter meg mot skolesektoren. Som AB 19249...b62 sier er det desverre altfor få ansatte i barnehagen... Anonymkode: 6d161...98c Ja følger de på Facebook, og har fått med meg hvor fortvilet alle er. Men er dette noe som kommer til å bli endret i fremtiden eller kommer det til å bli en gjeng med fortvilte og overarbeidet gjeng så langt vi kan se? Blir ikke dette tatt tak i etter hvert? Anonymkode: d3e87...db0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå