AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Jeg har fått satt inn et egg etter IVF, men det føles så rart. Jeg føler meg ikke gravid. Jeg vet at man ikke kjenner noe med en gang, egget har jo ikke festet seg enda heller. Men det føles nesten som at jeg ikke har fått satt inn noe egg heller. Har noen andre følt det sånn? Anonymkode: c2382...bd0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Med alle de hormonene som romsterer etter alt man har gjennomgått så er alt normalt. Jeg følte meg ikke gravid nei. Nå ble jeg ikke gravid før på fjerde innsettingen. Jeg kjente at noe var annerledes på dag 10. Før det så var alt bare litt rart, som du sier. Anonymkode: de4a3...78a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Jeg var dårlig dagen etter. Spøy og var konstant kvalm. Det varte til ungen var ute. Anonymkode: 89e68...ddd
Agitha Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 Jeg satte inn egg forrige onsdag, og kan ikke akkurat si jeg føler meg gravid heller. Tar Lutinus, så kroppen er jo full av hormoner, så da er det vanskelig å vite hva som er hormoner og hva som er graviditet. Siden alle bivirkningene til Lutinus er det samme som graviditetstegn så blir man jo litt forvirret. Jeg kjenner det er mye som foregår i livmorsområdet, oppblåst og i generellt rar form. Kjempeømme pupper som er blitt dobbel i størrelse og veier et tonn...føles i hvert fall slik. Fått plutselig masse små kviser i ansiktet, noe jeg aldri har. Trøtt hele tiden og griner av det meste. Så hva som er hva vet ikke jeg, men venter i spenning til testdagen. Du har ikke noen bivirkninger av hormonene da? 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 28 minutter siden, Agitha skrev: Jeg satte inn egg forrige onsdag, og kan ikke akkurat si jeg føler meg gravid heller. Tar Lutinus, så kroppen er jo full av hormoner, så da er det vanskelig å vite hva som er hormoner og hva som er graviditet. Siden alle bivirkningene til Lutinus er det samme som graviditetstegn så blir man jo litt forvirret. Jeg kjenner det er mye som foregår i livmorsområdet, oppblåst og i generellt rar form. Kjempeømme pupper som er blitt dobbel i størrelse og veier et tonn...føles i hvert fall slik. Fått plutselig masse små kviser i ansiktet, noe jeg aldri har. Trøtt hele tiden og griner av det meste. Så hva som er hva vet ikke jeg, men venter i spenning til testdagen. Du har ikke noen bivirkninger av hormonene da? Ja da føler du jo i alle fall NOE Kanskje det betyr at egget ditt har festet seg? Jeg føler iiiingenting! Men jeg satte inn egg i går, så jeg kan vel ikke forvente å kjenne så mye. Tar Lutinus jeg også, men ellers kjenner jeg lite. Mystisk lite synes jeg Anonymkode: c2382...bd0
Agitha Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 Det er veldig individuelt, så det er nok like normalt å føle noe, som og ikke føle noe. Jeg håper det betyr at det har festet seg, men som den skeptikeren jeg er så regner jeg med at alt er pga Lutinusen. Tror nok ikke du skal bekymre deg så veldig pga dette. Siden du satte inn egget i går så er jo alt fortsatt veldig tidlig. Tenk på de som ikke finner ut at de er gravide før flere uker og måneder inn i graviditeten pga at kroppen ikke gir noe tegn, finnes mange av de, så tror nok ikke det trenger å være noe dårlig tegn at du ikke merker noe. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå