AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Dere som har fjernet den, hvordan var det og hvordn reagerte kroppen deres? Jeg fjernet spiralen for en uke siden, hadde blødninger noen dager siden gynekologen måtte blokke ut livmorhalsen for å få den ut. Ikke blødd siden torsdag, men nå har jeg mye småvondt i magen. Stikninger og oppblåsthest og "gravidfølelse". Er det vanlig med slikt etter uttak, er det slik at kroppen bruker litt tid på å justere seg til bare mine hormoner igjen? Anonymkode: 3f586...d03
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Jeg følte meg egentlig helt fin med en gang. Hadde ikke inntrykk av at kroppen brukte noen tid på å "justere seg". Ble gravid før jeg hadde fått tilbake mensen, men mistet dessverre. Ble gravid igjen i pp 4 etter det... Anonymkode: 4a442...526
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Hadde eggløsning ifølge gynekologen som fjernet spiralen. "Nå skal du ikke blø før om ca 14 dager". To døgn etter fjerning fikk jeg en skikkelig blødning, den varte i 5-6 dager og jeg mistet over en halv liter(!) med blod, brukte menskopp og målte ved hjelp av den. Måtte tømmes pga at den var overfylt flere ganger om dagen. Fikk ikke mensen 14 dager etter fjerning. Positiv test 4 uker etter fjerning. Jenta skal ut i løpet av denne mnd <3 Anonymkode: 48db1...a5b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå