Gå til innhold

Hvor mange steder har du bodd på i livet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange steder og boliger har du bodd i så langt i liver? 

Dame 32 år. Bodd 6 forskjellige steder i Norge. Har flyttet hjemmefra, studert i to ulike byer og flyttet litt pga jobb, bytte av bolig osv. Et par av flyttingene er rett over kommunegrensa. 

Bodd i 11 forskjellige hybler/leiligheter/hus. 

Anonymkode: c406a...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd fire forskjellige steder i Norge og to forskjellige steder i utlandet. Mer spesifikt bodde jeg først i mitt barndomshjem, flyttet til studenthybel i utlandet, deretter i leilighet i samme by, deretter hjem til Norge til han som nå er min mann og etter det flyttet vi to ganger til sammen. 

Skrevet

Seks forskjellige byer/tettsteder, i tre forskjellige landsdeler. Tolv forskjellige leiligheter/hus. 😊

AnonymBruker
Skrevet

7 forskjellige steder, og 15 hus/leiligheter...tror jeg...

Anonymkode: 6236e...f57

AnonymBruker
Skrevet

40 år. Har skiftet bolig 14 ganger. Bodd i 6 ulike byer/tettsteder. Alt dette inkl skifte av by/bolig ifm studier, men flyttet en del som barn. Eier nå vår 3.bolig og her blir vi vel værende. 

Anonymkode: df968...1cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47 år, har bodd i 15 forskjellige leiligheter/hus på 10 forskjellige steder i Norge, og ett sted/leilighet i Sverige.

Anonymkode: c3295...140

Gjest Linaria
Skrevet

Er 26. Har bodd fem forskjellige steder, fire av dem i Norge. Åtte forskjellige leiligheter/hus. Noen av stedene har jeg bort ganske kort og vært så mye bortreist at jeg egentlig ikke bodde der ordentlig, men det har likevel vært min faste adresse en stund så regner med dem da jeg har vært folkeregistrert der og/eller betalt leie. 

AnonymBruker
Skrevet

29 år. Har bodd 4 steder. Første stedet kan jeg ikke huske, for dette var da jeg var spedbarn.

Først i min mors leilighet som spedbarn, deretter i en annen leilighet med min mor, hvor min far også etterhvert flyttet inn og bodde noen år. Så ble leiligheten for trang og vi flyttet i hus. Mens nå har jeg flyttet ut fra familiehuset og inn i egen leilighet.

Anonymkode: 7cc6b...e64

Skrevet

31 år, bodd i fire ulike norske byer, og to steder i utlandet. 
Totalt 15 ulike boliger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 år, og har bodd i 6 forskjellige boliger på 4 forskjellige steder. Forresten - 7 boliger om vi regner med å flytte innad i generasjonsbolig. :) 

Anonymkode: 2568d...fa7

Skrevet

Jeg har bodd 8 forskjellige steder inkl et sted i utlandet.  Har bodd i 18 forskjellige boliger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33. Har bodd i fire kommuner. I 14 boliger. 

Anonymkode: 19ba9...63e

AnonymBruker
Skrevet

Snart 30
2 plasser

Gjelder folkehøgskole? hvis så; 2 til.

Anonymkode: c6e16...f82

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange steder og boliger har du bodd i så langt i liver? 

Dame 32 år. Bodd 6 forskjellige steder i Norge. Har flyttet hjemmefra, studert i to ulike byer og flyttet litt pga jobb, bytte av bolig osv. Et par av flyttingene er rett over kommunegrensa. 

Bodd i 11 forskjellige hybler/leiligheter/hus. 

Anonymkode: c406a...e2b

Mann 31, bodd 3 forskjellige steder innen en radius på 2 mil.

AnonymBruker
Skrevet

Har bodd i tre ulike byer, og reiser "hjem" til mine foreldre i en fjerde by. Til sammen har jeg hatt syv ulike innganger. Er tidlig i 20-årene. 

Anonymkode: 7d646...0cb

AnonymBruker
Skrevet

42. 3 kontinenter, 8 byer, 14 forskjellige hus/ leiligheter. 

Anonymkode: 1a4bb...2ce

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 37. Har bodd 10 steder og hatt minst 20 forskjellige adresser... kommer ut av tellingen...

Anonymkode: a581c...c44

Skrevet

Har bodd i fem forskjellige boliger, i to forskjellige byer i løpet av 32 år i Norge, samt i fem forskjellige boliger, i tre forskjellige byer i løpet av 9 år i utlandet.

Skrevet

30 år.

Har bodd 7 forskjellige steder i Oslo og i 4 andre land.

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg var 12 så hadde jeg vel bodd 12 steder og skiftet skole 7 ganger. Så flyttet jeg 2 ganger til før jeg ble 19. Så har jeg flyttet 4 ganger til nå når jeg er 33. Skal snart flytte igjen men det blir siste stopp for min del. Der blir jeg til jeg tar kvelden for nå har jeg kjøpt og trenger ikke å flytte igjen.😁

Anonymkode: 9f57a...09b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...