Gå til innhold

Hvor kan jeg bo?

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
Skrevet

for å slippe unna folk? Er så lei av at det ikke engang går an å ta seg en tur aleine.. så, hvor er det 10 km mellom hver nabo?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bortbyting
Skrevet

Finnes vel en fjellknaus eller en øy. Midt på Finmarksvidda kanskje? Jeg har aldri vært der, så jeg vet ikke. 

Finnes nok en del steder kor ingen skulle tru at nokon kunne bu.... 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Neinøff skrev:

for å slippe unna folk? Er så lei av at det ikke engang går an å ta seg en tur aleine.. så, hvor er det 10 km mellom hver nabo?

Av egen erfaring vet jeg at det finnes flere ubebodde, eller bare delvis bebodde, øyer rundt omkring, der vil du være sikret på å ikke møte folk når du ikke ønsker det selv.
Eneste ulempen er at du må bruke båt for å komme deg til og fra fastlandet, og det kan være litt dumt i uvær.  Men på den positive siden, ingen kan komme ut til deg under uværet heller, så vinn-vinn.

Ellers er det en del ubebodde grisgrendte strøk over det meste av landet, der du kan bo uforstyrret.
Helt umiddelbart tenker jeg "Drivdalen", med taubane som eneste mulighet til å komme til befolket strøk.

Anonymkode: 4b208...855

Skrevet

Skulle ikke tro at det å finne en sånn plass i dette landet burde være et problem. Det fins jo milevis med strekninger hvor det kun er skog og kun ett og annet gårdsbruk her og der.

Du får sette inn en annonse på Finn.no. Eventuelt lei et avsidesliggende sted på åremål hvor du kan trekke deg tilbake all den tid du har mulighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Du finner garantert noe av det i Sogn og Fjordane. 

Anonymkode: 71732...c02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du finner garantert noe av det i Sogn og Fjordane. 

Anonymkode: 71732...c02

Ja, jeg vet om flere :)

Anonymkode: ead51...03f

AnonymBruker
Skrevet

Vestlandet - Hordaland eller Sogn og Fjordane (Ikke Bergen, Førde eller Sogndal dog ;)). Hardanger har flere steder som du beskriver, jeg bor i Hordaland og kan sprade naken rundt i hagen uten at noen andre enn måkene ser meg. Ellers har vel Troms, Finnmark og Møre&Romsdal mange slike steder. 

Anonymkode: 79642...e3c

Gjest N-Nøff
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vestlandet - Hordaland eller Sogn og Fjordane (Ikke Bergen, Førde eller Sogndal dog ;)). Hardanger har flere steder som du beskriver, jeg bor i Hordaland og kan sprade naken rundt i hagen uten at noen andre enn måkene ser meg. Ellers har vel Troms, Finnmark og Møre&Romsdal mange slike steder. 

Anonymkode: 79642...e3c

Må flytte på meg mao. Har ikke et voldsomt behov for å leke nudist, men å kunne ta seg en tur i skauen uten å møte på MesterMeggeMarit hadde vært ålreit.

AnonymBruker
Skrevet

Stedene finnes det mange av. Men skal du ha en forholdsvis kort reisevei til jobb, spørs det hvor usentralt du kan bo. Om du ikke er bonde, da.

Anonymkode: d9c3a...723

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...