Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som vet hvor lang tid det tar før bota kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om du først får en telefon fra lensmannsetaten/politi at du er tatt og at du må inn og bekrefte/avkrefte at det er deg og din bil, da først blir det sendt ut regning. Men det er ikke sikkert dette gjelder i alle tilfeller.

Gjest Anonymous
Skrevet
Lurer på om du først får en telefon fra lensmannsetaten/politi at du er tatt og at du må inn og bekrefte/avkrefte at det er deg og din bil' date=' da først blir det sendt ut regning. Men det er ikke sikkert dette gjelder i alle tilfeller.[/quote']

Ååååå?

Min dårligere halvdel har latt seg fotografere noen ganger, og da har boten kommet rett i postkassa gitt.

Første gang han ble avbildet var reaksjonen: "Jeg trodde ikke de (fotoboksene) virket".

:ler:

Skrevet

mannen min ble "tatt" i en fotoboks på julaften. han fikk brev i posten for en uke siden med beskjed om at bilen var registrer over fartsgrensen i en fotoboks, og bilens eier ble bedt om å redegjore for hvem som førte bilen på daværende tidspunkt... tro om bildet var utydelig? :ler:

Skrevet

Jeg fikk mitt hittil eneste "blink" i midten av oktober. Først kom det et infobrev, så et forenklet forelegg som jeg måtte underskrive og returnere. Bota kom rett før nyttår med betalingsfrist midt i januar.

Dvs ca 3 mnd fra "blinket" til du må betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...