Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2002 #1 Skrevet 11. august 2002 Hvordan overlever fisker når de er i en bolle i stedet for et akvarium. Fisken må få oksygen, altså gjennom at vannet rører på seg, men vannet røre ikke på seg i en bolle. Hvordan overlever så fisken?? Går det egentlig an å ha en fisk i bolle, eller er det sånn film/tv-triks fordi det er mer fancy?
Aquarius Skrevet 11. august 2002 #2 Skrevet 11. august 2002 Gullfisk er den eneste fiskerasen som overlever i en bolle.(tror jeg...) Så det er nok ikke filmtriks! :D
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #4 Skrevet 6. februar 2017 1 time siden, MissMas skrev: Og endelig er det forbudt? Eller? Denne tråden er faktisk fra august 2002 altså! Anonymkode: b3acf...6ec 1
fiole Skrevet 7. februar 2017 #5 Skrevet 7. februar 2017 (endret) Kampfisk kan overleve i et vannglass. Slik jeg har forstått så er det flere fiskeraser som går til overflaten og puster/henter oksygen. Men jeg er sikker på at ikke noe annet overlever fiskeboller enn oss mennesker. Endret 7. februar 2017 av fiole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå