AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Skrevet 6. mars 2018 Hvordan var det? Hva gjorde de? Måtte du betale? Hvor mye? Følte du det hjalp? Hvilken sykdom hadde du? Anonymkode: 03aa5...8b9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Skrevet 6. mars 2018 Ingen som har vært hos healer? Hva skjer der liksom? Tar de på deg fysisk? Anonymkode: 03aa5...8b9
Tøytigern Skrevet 6. mars 2018 #3 Skrevet 6. mars 2018 Jeg fikk "healing" en gang av en som påstod han kunne dette. Jeg lå på en sofa og lukket øynene mens han beveget hendene sine over de ulike "kraftfeltene" i kroppen min der han "oppdaget hull" og "balanserte"... Hadde ingen effekt. (Men jeg løy og sa det var toppers og at jeg følte meg mer balansert...) 3
WubWub Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 (endret) Ja jeg gikk hos ei som kalte seg klarsynt empat, healer og sjaman i noen måneder. Hun tilbydde mange tjenester og en av de var fullkropps massasje og det var derfor jeg gikk ditt da jeg hadde hørt hun var flink og det var hun også. Hun havnet senere i noen svindelsaker, hun gikk konkurs så flyttet hun fra byen min. Regner med hun har startet opp i en annen by hvor hun ikke har svindelryktet på seg. Mitt inntrykk var at hun var veldig interessert i penger og hun maste mye om at jeg skulle kjøpe de andre tjeneste hun tilbydde men det var jeg ikke interessert i. Endret 6. mars 2018 av WubWub 5
Tøytigern Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 (endret) 24 minutter siden, WubWub skrev: Ja jeg gikk hos ei som kalte seg klarsynt empat, healer og sjaman i noen måneder. Hun tilbydde mange tjenester og en av de var fullkropps massasje og det var derfor jeg gikk ditt da jeg hadde hørt hun var flink og det var hun også. Hun havnet senere i noen svindelsaker og hun flyttet fra byen min. Mitt inntrykk var at hun var veldig interessert i penger og hun maste mye om at jeg skulle kjøpe de andre tjeneste hun tilbydde men det var jeg ikke interessert i. De liker å selge deg ting. Jeg er sikker på at hvis jeg kalte meg healer tok tok betalt for å balansere chakraene til folk, så kunne jeg selge grus fra oppkjørselen min og be dem legge det i hjørnene av stua si for å bidra til å jevne ut skadelige e-felter av jordmagnetisme. (...) Og de ville gjort det. Skal vi si 400; kroner for en pakke med avmagnetisert, renset grus? Jeg kunne selvsagt også kommet hjem til dem og lagt ut grusen, for å passe på at det ble helt riktig utført. Mot betaling. Hvis jeg var skikkelig smart kunne jeg bedt dem kommer tilbake for å få avmagnetisert grusen med jevne mellomrom. Skal vi si om 7.mnd? Beholdere av glass til grusen? Klart at jeg har. 800; kroner for et sett med fire. Endret 7. mars 2018 av Tøytigern 6
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som har vært hos healer? Hva skjer der liksom? Tar de på deg fysisk? Anonymkode: 03aa5...8b9 Jeg har. Men hun spurte meg om hun kunne prøve, det var aldri min ide å oppsøke en healer. Hun tok fysisk på meg, holdt hendene der hun healet, masserte litt, prøvde litt fotsoneterapi. Effekt.. kan jeg ikke si jeg merket noe.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #7 Skrevet 7. mars 2018 Nei, jeg har aldri vært hos noen "healer" fordi jeg ikke gidder å kaste perler etter slike svin... Anonymkode: 9b30e...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå