AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #1 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg har brukt briller og linser så lenge jeg kan huske. Likevel har jeg de siste årene droppet synstest. Det er ren latskap, det vet jeg. Det er vel 5-6 år siden (kanskje mer) siden sist time. Alt av linser bestiller jeg fra nett, og brillene er gamle. Hvor ofte sjekker du synet ditt? Anonymkode: 3c231...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #2 Del Skrevet 6. mars 2018 sjekket det nettopp etter å ha gått fem år uten. Ble dritdyrt, fordi synet mitt hadde forandret seg så mye at jeg kunne ikke gå rett fra de gamle brillene til de nye, fordi spranget ble for stort, så måtte ha billigbriller i styrken i mellom. Går ikke så lenge mellom sjekker igjen. Anonymkode: 4e760...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #3 Del Skrevet 6. mars 2018 En gang i året, omtrent. Anonymkode: 42326...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 6. mars 2018 #4 Del Skrevet 6. mars 2018 Hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. mars 2018 #5 Del Skrevet 6. mars 2018 Cirka hvert 3.år. Men jeg bruker bare lesebriller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Del Skrevet 6. mars 2018 To ganger i året, har linser som jeg sover med. Har linseabn, så betaler uansett ikke for kontrollene. Anonymkode: 7d505...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå