Gå til innhold

Hvorfor klarer ikke menn å unne kvinner noe som helst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det sånn at dere alltid skal rakke ned på oss og fortelle oss at det er feil hvis noen skriver noe positivt om kvinner? Synes dere ikke at det finnes noe ved oss som er verdt å skryte av, eller tror dere at dere taper ansikt hvis dere sier noe hyggelig eller unner oss noe? Hvorfor skal dere alltid gjøre alt til en konkurranse, og særlig alt som har med kjønn å gjøre?

Genuint nysgjerrig og synes dere er jævlig rare.

Anonymkode: af9a5...055

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det sånn at dere alltid skal rakke ned på oss og fortelle oss at det er feil hvis noen skriver noe positivt om kvinner? Synes dere ikke at det finnes noe ved oss som er verdt å skryte av, eller tror dere at dere taper ansikt hvis dere sier noe hyggelig eller unner oss noe? Hvorfor skal dere alltid gjøre alt til en konkurranse, og særlig alt som har med kjønn å gjøre?

Du vet, vi menn tenker jo likt, så likt at det ikke er noen forskjell på oss. Vi er ikke subjekter, vi er ETT subjekt. Damer er teite rett og slett, de er mindre intelligente, snyltere, kravstore, egosentriske, utro, illojale, prinsessenykker, bortskjemte osv.

Var det dette du ville høre? Fornøyd? Fint.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Du vet, vi menn tenker jo likt, så likt at det ikke er noen forskjell på oss. Vi er ikke subjekter, vi er ETT subjekt. Damer er teite rett og slett, de er mindre intelligente, snyltere, kravstore, egosentriske, utro, illojale, prinsessenykker, bortskjemte osv.

Jeg er enig. SYKT lei av trådene som dømmer et helt kjønn nord og ned. Vitnet om lav intelligens. 

Anonymkode: 8d397...832

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er riktig som du sier, vi menn avtalte faktisk en felles policy på de greiene her for noen år siden. Jeg vet ikke helt hvorfor, det er vel bare fordi vi bestemte oss for å være kjempeslemme fordi jenter er teite eller noe sånt.

Anonymkode: 5ec91...d89

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En klassisk mannehater??? 

Anonymkode: 32e9d...25a

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Meehh..som om menn respekterer kvinner som bruker all sin tid på ting de er flink til og gir blanke i å bruke tid på badet. Menn hater smarte damer mer enn noen pyntedukke. 

Anonymkode: 5e74f...eea

Absolutt, det er derfor jeg fant meg en kvinnelig amøbe. Hadde virkelig blitt for truende med en smart kvinne (som om de finnes lissom, lol ass). 

Skrevet

Sukk...Det er faktisk ikke slik at alle menn rakker ned på kvinner. Men en del gjør nok dét, og de er jo til gjengjeld så taletrengte at det virker som det er mange, mange fler. Menn flest syns kvinner er helt ålreite.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ichiko skrev:

Sukk...Det er faktisk ikke slik at alle menn rakker ned på kvinner. Men en del gjør nok dét, og de er jo til gjengjeld så taletrengte at det virker som det er mange, mange fler. Menn flest syns kvinner er helt ålreite.

Riktig det.

Jeg (mann her) har liksom ikke noe stort behov for å proklamere i tråd etter tråd her inne at jeg egentlig har et helt sunt og fint forhold til kvinner. Jeg er glad i mamma, jeg er forelsket i kjæresten min og jeg har venninner jeg bryr meg om. Jeg synes til og med at mellommenneskelige relasjoner er litt for komplekse til at jeg avgjør om jeg elsker eller hater folk ut fra om de har innover- eller utovertiss.

De gutta som tydelig er ekstremt frustrerte og vender frustrasjonen mot (den temmelig mangefasetterte gruppen) "hunkjønn" i sin alminnelighet, derimot, har et vesentlig større behov for å rope det ut. Særlig på et forum der de vet at en rekke kvinner vil lese det de sier. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Ichiko skrev:

Det er nok veldig få menn som rakker ned kvinner. De aller fleste puler dem bare, hva kvinnene gjør på er noe de aller færreste bryr seg med så lenge man får tømt seg i henne. 

Anonymkode: bb113...2d0

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du burde være mer spesifikk. De fleste av oss vet om, og anerkjenner, masse positivt med kvinner, både blant individene og gruppen som helhet, så spørsmålet virker relativt upresist. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok veldig få menn som rakker ned kvinner. De aller fleste puler dem bare, hva kvinnene gjør på er noe de aller færreste bryr seg med så lenge man får tømt seg i henne. 

Snakk for deg selv. 

Anonymkode: 8d397...832

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pass på å bruke kondom!

Anonymkode: 65406...bea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, HalldirV2 said:

Hender det at du skriver noe positivt om kvinner da, Halldir? Eller noen av dere andre? Jeg ser aldri at noen menn gjør det. Never ever, det er bare masse bitching om hvor mye bedre dere er. Man kan lett få inntrykk av at dere faktisk mener dette om kvinner når det aldri ytres noe som kan tyde på noe annet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

En klassisk mannehater??? 

Anonymkode: 32e9d...25a

I ferd med å utvikle meg i den retningen i alle fall.

• Liker 2
Skrevet

I Norge 2018 faktisk, kan anbefale 4 uker ferie i Saudi-Arabia som en avveksling. Sikkert mange som kunne ha godt av det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og jeg unner kvinner flest noe, min sperm.

Anonymkode: 47206...140

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, herzeleid said:

Tror du burde være mer spesifikk. De fleste av oss vet om, og anerkjenner, masse positivt med kvinner, både blant individene og gruppen som helhet, så spørsmålet virker relativt upresist. 

Åja? Dere viser ikke det her på forumet i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er mann og jeg unner kvinner flest noe, min sperm.

Anonymkode: 47206...140

Å så tøff han er. Tøffeløffe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Ichiko said:

Jeg har bare sett en eneste mann snakke positivt om kvinner her på KG, og han blir satt på plass av mobben hver eneste gang og får høre at han er illojal og smiskende. Det kan se ut som er er tabu for menn å ytre seg i positive ordelag om kvinner. Mulig noen synes vi er ålreite, men de viser det ikke på noen måte.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er riktig som du sier, vi menn avtalte faktisk en felles policy på de greiene her for noen år siden. Jeg vet ikke helt hvorfor, det er vel bare fordi vi bestemte oss for å være kjempeslemme fordi jenter er teite eller noe sånt.

Kult! Var det en nettkonferanse, eller? For selv ikke deg der senteret til Smiths venner nede i Vestfold kan vel huse alle menn på en gang? 

Anonymkode: 492c2...87b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...