AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 fy faen den var dårlig... Anonymkode: 1e333...9fb
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Just now, stf said: Den er bra! Fine natur bilder, men resten bla, og jævlig ovedrevent og usant.. Anonymkode: 1e333...9fb
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, stf skrev: Den er bra! En film som forteller historien meget usant..? Anonymkode: 622c5...372
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 5 minutter siden, stf said: Den er bra! Den var jo så overdrevent at man viste at det ikke kune være mulig... Hva synes du var bra med filmen? Anonymkode: 5f480...e27
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: En film som forteller historien meget usant..? Anonymkode: 622c5...372 Jeg ser glatt forbi at hendelsesforløpet er kraftig endret og at den innehar noen solide usannsynligheter. Ingen har kalt det en dokumentar. Ta det for det det er - god underholdning. Anonymkode: 33fe8...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #8 Skrevet 5. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser glatt forbi at hendelsesforløpet er kraftig endret og at den innehar noen solide usannsynligheter. Ingen har kalt det en dokumentar. Ta det for det det er - god underholdning. Anonymkode: 33fe8...5e7 Jeg skjønner hva du menr Mren det ble for usansylig.. Anonymkode: 1e333...9fb
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #9 Skrevet 5. mars 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner hva du menr Mren det ble for usansylig.. Anonymkode: 1e333...9fb Ja.. Anonymkode: 622c5...372
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #10 Skrevet 6. mars 2018 At en film er "basert på virkelige hendelser" gjør den ikke automatisk til en dokumentarfilm basert på fakta. Men slike filmer som Den tolvte mann og Max Manus er jo selvfølgelig veldig patriotiske, så vi kan slå oss på brystet og SE HVOR FLINKE NORDMENN VAR TIL Å STÅ IMOT SLEMME TYSKERE!!!! Men de aller fleste nordmenn under den andre verdenskrig ble for det meste sittende på gjerdet, uten å løfte en finger mot den tyske okkupasjonsmakten. Motstand visste seg i stor grad bare ved å gå med binders på jakken, og nekte å sitte ved siden av tyske soldater på tog eller trikk. Kanskje enkelte var modige nok til å lytte til radio fra Storbritannia, eller produsere enkelte ulovlige aviser. Men noe særlig mer var det egentlig ikke å skryte av... Anonymkode: 837e5...e3d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #11 Skrevet 6. mars 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: At en film er "basert på virkelige hendelser" gjør den ikke automatisk til en dokumentarfilm basert på fakta. Men slike filmer som Den tolvte mann og Max Manus er jo selvfølgelig veldig patriotiske, så vi kan slå oss på brystet og SE HVOR FLINKE NORDMENN VAR TIL Å STÅ IMOT SLEMME TYSKERE!!!! Men de aller fleste nordmenn under den andre verdenskrig ble for det meste sittende på gjerdet, uten å løfte en finger mot den tyske okkupasjonsmakten. Motstand visste seg i stor grad bare ved å gå med binders på jakken, og nekte å sitte ved siden av tyske soldater på tog eller trikk. Kanskje enkelte var modige nok til å lytte til radio fra Storbritannia, eller produsere enkelte ulovlige aviser. Men noe særlig mer var det egentlig ikke å skryte av... Anonymkode: 837e5...e3d Selfølgelig tror jeg ikke det er det, jeg synes det var en kjedelig film, som var alltfor overdrent. Og for mye usannne ting som rett og slett ikke er sansynelige. Som f eks slutten, de blir tatt til fange (skjedde ikke), og de gode snille tyskerene lot dem bare gå..?!? Max Manus er en bra film.men den 12 mann var ræva. Anonymkode: 1e333...9fb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #12 Skrevet 6. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Selfølgelig tror jeg ikke det er det, jeg synes det var en kjedelig film, som var alltfor overdrent. Og for mye usannne ting som rett og slett ikke er sansynelige. Som f eks slutten, de blir tatt til fange (skjedde ikke), og de gode snille tyskerene lot dem bare gå..?!? Max Manus er en bra film.men den 12 mann var ræva. Anonymkode: 1e333...9fb Enig. Anonymkode: 5f480...e27
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #13 Skrevet 6. mars 2018 29 minutter siden, AnonymBruker said: Selfølgelig tror jeg ikke det er det, jeg synes det var en kjedelig film, som var alltfor overdrent. Og for mye usannne ting som rett og slett ikke er sansynelige. Som f eks slutten, de blir tatt til fange (skjedde ikke), og de gode snille tyskerene lot dem bare gå..?!? Max Manus er en bra film.men den 12 mann var ræva. Anonymkode: 1e333...9fb Min samboer mener det samme. Anonymkode: 1e333...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå