AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Del Skrevet 5. mars 2018 Vi skal selge huset, og fordi jeg føler at jeg ikke selv er flink nok med interiør til å style og presentere huset best mulig, vurderer jeg å engasjere proff boligstylist. Huset er nyoppusset, og vi har ok møbler og interiør som passer fint inn. Det jeg er usikker på er oppheng av bilder/hvor, om noen møbler bør plasseres annerledes. Vi har «stæsj», men ikke veldig mye, pluss at jeg føler jeg ikke er så flink på plassering av det. Jeg ser det tilbys ulike pakkeløsninger, avhengig av behov, men det er relativt dyrt, derfor lurer jeg på om det finnes noen her som har benyttet seg av en slik tjeneste, og om de føler det var verdt det eller ikke? Anonymkode: a808a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Del Skrevet 5. mars 2018 Vi gjorde det fordi vi hadde flyttet og tatt med oss all pynten (hadde kun møbler). Først stylet de det dritstygt så jeg måtte be de gjøre det om, og da ble det sånn halvveis. Altså ikke særlig fornøyd. Anonymkode: cbfd7...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 5. mars 2018 #3 Del Skrevet 5. mars 2018 Du får en del tips av både megler og fotograf. Ellers er det også fint å spørre en bekjent som er flink med interiør. Jeg styler ofte bolig til familie og venner når de skal selge. Jeg har iallefall ikke tatt en krone for dette, så om du har en slik interiørinteressert i omgangskrets, så skader det jo ikke å spørre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg betalte rundt 12k for boligstyling og var kjempefornøyd! Min og en annen leilighet i blokka, ble lagt ut til salgs samme uke. Min ga salgsrekord og den andre, som ikke hadde styling, måtte ha flere visninger. Anonymkode: 0fe32...7a5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Del Skrevet 6. mars 2018 Var veldig fornøyd med vår boligstyling. Det handler jo ikke bare om å ha "god stil/fine møbler". Det innså jeg da vi hadde fått inn stylist. Hun så for seg hvilken type kjøper som vår leilighet skulle treffe (unge, gamle, urbane, barnefamilier, single etc.) og jeg må si hun traff spikeren på hodet. Våre møbler var helt fine, men de solgte ikke inn leiligheten vår til målgruppen like godt som det hun gjorde. Anonymkode: de14c...19d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Del Skrevet 6. mars 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betalte rundt 12k for boligstyling og var kjempefornøyd! Min og en annen leilighet i blokka, ble lagt ut til salgs samme uke. Min ga salgsrekord og den andre, som ikke hadde styling, måtte ha flere visninger. Anonymkode: 0fe32...7a5 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var veldig fornøyd med vår boligstyling. Det handler jo ikke bare om å ha "god stil/fine møbler". Det innså jeg da vi hadde fått inn stylist. Hun så for seg hvilken type kjøper som vår leilighet skulle treffe (unge, gamle, urbane, barnefamilier, single etc.) og jeg må si hun traff spikeren på hodet. Våre møbler var helt fine, men de solgte ikke inn leiligheten vår til målgruppen like godt som det hun gjorde. Anonymkode: de14c...19d Høres jo veldig flott ut. Kunne noen av dere tenke dere å fortelle hvilket firma dere brukte? Vi bor såpass nært Oslo at vi evt kan bruke noen som holder til der, eller i området nært. Anonymkode: a808a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #7 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres jo veldig flott ut. Kunne noen av dere tenke dere å fortelle hvilket firma dere brukte? Vi bor såpass nært Oslo at vi evt kan bruke noen som holder til der, eller i området nært. Anonymkode: a808a...cb5 Husker ikke navnet. Det var megler som ordnet alt. Dette var i Oslo, ja. Anonymkode: 0fe32...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 6. mars 2018 #8 Del Skrevet 6. mars 2018 Vi benyttet oss av boligstyling og angrer ikke et sekund. Leiligheten fikk virkelig et løft og løsningene så mye bedre ut. Det er nok langt fra alle som er gode på å visualisere og se muligheter, så med mindre du har smak i møbler og interiør som er noe "alle" kan mene er smakfullt (og også klarer å plassere det bra for å utnytte rommet best mulig), så ville jeg gått for det. Dersom du velger å gjøre det selv, så ville jeg fjernet mest mulig krimskrams slik at det blir åpent og luftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #9 Del Skrevet 6. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres jo veldig flott ut. Kunne noen av dere tenke dere å fortelle hvilket firma dere brukte? Vi bor såpass nært Oslo at vi evt kan bruke noen som holder til der, eller i området nært. Anonymkode: a808a...cb5 Fikk det gjennom megleren vår. Han heter Henrik Øygarden og er dødsflink, kan virkelig anbefale han, han jobber i hele storoslo tror jeg... Anonymkode: de14c...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #10 Del Skrevet 6. mars 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk det gjennom megleren vår. Han heter Henrik Øygarden og er dødsflink, kan virkelig anbefale han, han jobber i hele storoslo tror jeg... Anonymkode: de14c...19d Tusen takk for tips! Anonymkode: a808a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 6. mars 2018 #11 Del Skrevet 6. mars 2018 Har en kollega som fikk stylet et hus for 10 000. Megleren anslo at de tjente 250 000-400 000 på stylingen. Men der så der virkelig ille ut før (dødsbo med eldgamle, slitte møbler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #12 Del Skrevet 6. mars 2018 4 timer siden, Frostrose skrev: Har en kollega som fikk stylet et hus for 10 000. Megleren anslo at de tjente 250 000-400 000 på stylingen. Men der så der virkelig ille ut før (dødsbo med eldgamle, slitte møbler) Hm. Her har vi et godt utgangspunkt, altså. Nyoppussede, lyse flater, gjennomført i hht husets stil, det er ryddet for personlige bilder, smårot og overflødige møbler, så det ser lyst og luftig ut. Er bare veldig usikker på om det er «nok», og om det vil være verdt pengene å få det stylet i tillegg. Anonymkode: a808a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 6. mars 2018 #13 Del Skrevet 6. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm. Her har vi et godt utgangspunkt, altså. Nyoppussede, lyse flater, gjennomført i hht husets stil, det er ryddet for personlige bilder, smårot og overflødige møbler, så det ser lyst og luftig ut. Er bare veldig usikker på om det er «nok», og om det vil være verdt pengene å få det stylet i tillegg. Anonymkode: a808a...cb5 Da ville jeg hørt mwd megler. De har ofte erfaring med slikt i ditt område. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #14 Del Skrevet 7. mars 2018 Vi skal selge nå, og bruker eiendomsmegler1. Det fulgte med et besøk av interiørstylist, så jeg hadde besøk av en hyggelig dame i forrige uke. Hun var her i 1,5 time og vi gikk gjennom alle rom sammen. Hun plukket ned ting fra vegger, flyttet på noen småmøbler, ba meg kjøpe nye gardiner, puter og gulvtepper. Hun gav meg konkret tips om farge til to rom jeg skal male før salg. Og tips om hvordan jeg bør innrede et ekstrarom (stod mellom kontor, lekerom og gjesterom). Veldig fornøyd! Betalte ikke noe, det var inkludert i pakka. Anonymkode: de816...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #15 Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg malte et rom etter tips fra interiørarkitekten, og det første kjøper sa var at de skulle male det rommet Anonymkode: 28c70...437 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilli My Skrevet 7. mars 2018 #16 Del Skrevet 7. mars 2018 Nå som jeg selv er boligkjøper igjen, angrer jeg meg for at jeg ikke brukte stylist ved forrige salg. Selv om keg vet det bare er salgstriks og innpakning, så er det utrolig hvor mye lenger tid jeg bruker på en boligannonse hvor jeg blir tiltrukket av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 7. mars 2018 #17 Del Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi skal selge nå, og bruker eiendomsmegler1. Det fulgte med et besøk av interiørstylist, så jeg hadde besøk av en hyggelig dame i forrige uke. Hun var her i 1,5 time og vi gikk gjennom alle rom sammen. Hun plukket ned ting fra vegger, flyttet på noen småmøbler, ba meg kjøpe nye gardiner, puter og gulvtepper. Hun gav meg konkret tips om farge til to rom jeg skal male før salg. Og tips om hvordan jeg bør innrede et ekstrarom (stod mellom kontor, lekerom og gjesterom). Veldig fornøyd! Betalte ikke noe, det var inkludert i pakka. Anonymkode: de816...742 Det må være noe nytt de har begynt med, det fikk ikke jeg tilbud om da jeg solgte via de i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 7. mars 2018 #18 Del Skrevet 7. mars 2018 Vi kjøpte det, men vi hadde flyttet fra leiligheten og hadde ingen møbler der. Ble helt greit, men fikk ikke solgt (vanskelig marked). Etter tiden var utløpt fikk vi tilbud om å forlenge leien av møblene/stylingen, men vi syntes det ble for dyrt. Den ble til slutt solgt etter et halvt år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #19 Del Skrevet 7. mars 2018 Hva med å kikke på leiligheter som ligger på Finn som ligner din ca mht planløsning? Anonymkode: 0093f...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #20 Del Skrevet 7. mars 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å kikke på leiligheter som ligger på Finn som ligner din ca mht planløsning? Anonymkode: 0093f...951 Det er ikke noe problem for meg å se hva jeg synes er fint innredede boliger. Problemet er mer å greie å se hvordan jeg kan overføre det til eget hjem, og at jeg ikke har en haug med stæsj som gjør susen. Disse boligstylistene har jo med seg ting de ser passer inn i huset, og i spm de ser kan kombineres med møbler, farger osv. som er her fra før. Anonymkode: a808a...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå