Gå til innhold

Slette person fra sosiale medier. Si fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å slette person fra sosiale medier.

Vi har datet såvidt, men ble ikke noe mer med det, nå har vi litt kontakt på messenger og andre sosiale medier. 

Jeg kjenner ikke personen godt nok til å gidde denne kontakten, og kontakten er for sporadisk til at vi blir kjent. 

Så jeg tenker å slette. Skal jeg bare ghoste, eller si fra? Vil jo ikke være slem, men tviler på at kontakten blir savnet uansett.

Anonymkode: 36b5c...53a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 8cdf0...5e8

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke si i fra. 

Hadde han derimot gjort deg noe, kan man gi beskjed. Feks «Hører du sprer rykter om meg, hadetbra» eller lignende. 

Anonymkode: d610d...f18

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke gjort noe, og jeg er ikke sint eller sur eller noe. Bare liker ikke å ha folk jeg ikke kjenner på sosiale medier. Vi var på to dater og sender et par meldinger i uken nå. Ikke noe interessant liksom. Kanskje en snap av en øl på fredagen, eller et hei eller noe. Jeg har prøvd å ble kjent, men kommer ingen vei. Det er for lite kommunikasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor slette? Da gjør du jo det bare tydelig at du ønsker oppmerksomheten hans. Bedre å bare ikke svare.

Anonymkode: a413f...9f2

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal du si da? Hallo, beklager men nå sletter jeg deg.

Anonymkode: be1cd...2d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du si da? Hallo, beklager men nå sletter jeg deg.

Anonymkode: be1cd...2d5

Haha, ser den. Men slemt å ghoste?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

sender et par meldinger i uken nå

Det var ikke lite. Til mine aller beste venner sender jeg kanskje et par meldinger i måneden, til gode venner et par i året. Vi pleier å vente til vi har noe viktig eller interessant å komme med, riktig nok. Et bilde av en øl er ikke det. 

Anonymkode: 5ea17...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår bare som patetisk om du sier til en som har avvist deg at du ghoster vedkommende. Bare slett, vedkommende bryr seg jo ikke.

Anonymkode: b0c72...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du skal si noe som helst. Passer det ikke for deg å ha vedkommende på sosiale media, så sletter du personen.

Du skylder han ingenting. Dere har ingen form for ‘relasjon’.  

Anonymkode: c85af...ec5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...