Gå til innhold

Sims 2 eller World of Warcraft?

Hvilket ville du valgt?  

3 stemmer

1. 1. Hvilket ville du valgt?

• Sims 2
      6
    • World of Warcraft
      5
    • Ingen
      0
    • Begge!
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fattig student som har lyst på et nytt spill.. De koster omtrent det samme og har like lang leveringstid.. Hvilket ville du valgt?

Skriv gjerne en begrunnelse også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WoW er et enormt stort og genialt spill med en spillbarhet som er helt utenom det vanlige. Det er et massivt online rollespill hvor man kan gjøre utrolig mye. Valgene begynner allerede når du skal lage en spiller, og det blir ikke mindre av dem underveis.

Eneste bakdelen for en fattig student er at du må ut med ca 80,- pr mnd for å spille det. Den første mnd er gratis.

Skrevet

Jeg har begge..

Men må jeg velge så wow! Men husk at det koster ca 112kr i mnd å spille wow goså da. Men det er absolutt verd det altså! Det er det sosiale med å spille mange sammen på nett som jeg liker da!

Skrevet
Jeg har begge..

Men må jeg velge så wow! Men husk at det koster ca 112kr i mnd å spille wow goså da. Men det er absolutt verd det altså! Det er det sosiale med å spille mange sammen på nett som jeg liker da!

Stemmer det.. regnet først dollar, men så det dreide seg om Euro etter litt... :oops:

Skrevet

Spill Sims Online på nettet. Det er gratis å laste ned og koster ca 65 kroner i måneden (10 dollar). Hvis du liker sims-spill og liker å spille med andre anbefaler jeg det definitivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...