Gå til innhold

noen som kan albansk her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mld fra fam til typen. Får ikke tak i han og er nysgjerrig. Har google, men det ble bare rart.

Hva betyr: nuk ka ardh te na osht ardh te...så ett jentenavn.

Og: une nuk ekupyova qu me shkrove?

Anonymkode: 93ea6...cb9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det første betyr 'ikke kom til oss' altså de mener nok i den forstand at ikke du skal komme til de hvis det er noe.

Og det andre betyr 'jeg sluttet vel ikke å skrive?' 

Anonymkode: a4881...eba

AnonymBruker
Skrevet

nuk ka ardh te na osht ardh te...så ett jentenavn.  - han har ikke kommet til oss, han er da hos denne jenta

Og: une nuk ekupyova qu me shkrove?  -  jeg forstår ikke hva du skrev 

Anonymkode: 45055...e1b

AnonymBruker
Skrevet

der de på kommer til deg

Jeg gjør det ikke i en hast du skrev meg

Anonymkode: f6bdf...d90

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke be han slutte å skrive på et språk du ikke forstår? Er han så dum at han ikke skjønner det? Be han slutte med det, og du kan slutte med å opprette flere tråder for å oversette hva han skriver. 

Anonymkode: 081cf...4fb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var en dame som skrev. Fikk tak i typen var han hun mente å skrive til.

Hvis en irriterer seg over en eller flere tråder her inne så hvorfor lese og kommentere de?

Anonymkode: 93ea6...cb9

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for diskriminerende innhold og svar til dette, og flyttet til Språk. 

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet
På ‎06‎.‎03‎.‎2018 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke be han slutte å skrive på et språk du ikke forstår? Er han så dum at han ikke skjønner det? Be han slutte med det, og du kan slutte med å opprette flere tråder for å oversette hva han skriver. 

Er du så dum at du ikke klarer å forstå hva det handler om her? Hint: Det er ikke han som skriver til henne. Resten får du slite med selv, men det er kanskje litt for kompliserte årsakssammenhenger her til at du klarer å løse floken.

Anonymkode: 79596...48c

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du så dum at du ikke klarer å forstå hva det handler om her? Hint: Det er ikke han som skriver til henne. Resten får du slite med selv, men det er kanskje litt for kompliserte årsakssammenhenger her til at du klarer å løse floken.

Anonymkode: 79596...48c

Hahaha :ler: omg, som du tar helt av og klikker helt :P Nøst gjerne opp i de meldingene sammen ts, du. Håper du får en bedre dag i morgen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...