AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Fikk mld fra fam til typen. Får ikke tak i han og er nysgjerrig. Har google, men det ble bare rart. Hva betyr: nuk ka ardh te na osht ardh te...så ett jentenavn. Og: une nuk ekupyova qu me shkrove? Anonymkode: 93ea6...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Det første betyr 'ikke kom til oss' altså de mener nok i den forstand at ikke du skal komme til de hvis det er noe. Og det andre betyr 'jeg sluttet vel ikke å skrive?' Anonymkode: a4881...eba
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 nuk ka ardh te na osht ardh te...så ett jentenavn. - han har ikke kommet til oss, han er da hos denne jenta Og: une nuk ekupyova qu me shkrove? - jeg forstår ikke hva du skrev Anonymkode: 45055...e1b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 der de på kommer til deg Jeg gjør det ikke i en hast du skrev meg Anonymkode: f6bdf...d90
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Kan du ikke be han slutte å skrive på et språk du ikke forstår? Er han så dum at han ikke skjønner det? Be han slutte med det, og du kan slutte med å opprette flere tråder for å oversette hva han skriver. Anonymkode: 081cf...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 Var en dame som skrev. Fikk tak i typen var han hun mente å skrive til. Hvis en irriterer seg over en eller flere tråder her inne så hvorfor lese og kommentere de? Anonymkode: 93ea6...cb9 1
Mynona Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 Tråden er ryddet for diskriminerende innhold og svar til dette, og flyttet til Språk. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #8 Skrevet 8. mars 2018 På 06.03.2018 den 0.51, AnonymBruker skrev: Kan du ikke be han slutte å skrive på et språk du ikke forstår? Er han så dum at han ikke skjønner det? Be han slutte med det, og du kan slutte med å opprette flere tråder for å oversette hva han skriver. Anonymkode: 081cf...4fb Er du så dum at du ikke klarer å forstå hva det handler om her? Hint: Det er ikke han som skriver til henne. Resten får du slite med selv, men det er kanskje litt for kompliserte årsakssammenhenger her til at du klarer å løse floken. Anonymkode: 79596...48c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du så dum at du ikke klarer å forstå hva det handler om her? Hint: Det er ikke han som skriver til henne. Resten får du slite med selv, men det er kanskje litt for kompliserte årsakssammenhenger her til at du klarer å løse floken. Anonymkode: 79596...48c Hahaha omg, som du tar helt av og klikker helt Nøst gjerne opp i de meldingene sammen ts, du. Håper du får en bedre dag i morgen Anonymkode: 081cf...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå