Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 ser dere sola? ute skinner det som bare det, første dagen jeg har fått litt vårfølelse.gleder meg til mars og april når sola begynner å varme......gleder meg sånn til sommeren å gå lettkledd og brun med sexye klær..... :blomst_opp: :klem2: :-D
Lambda Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 visst ser jeg solen! lente meg godt tilbake i kontorstolen, lukket øynene og lot solen varme meg gjennom vinduet....tankene gikk til påskefjellet, sittende i hytteveggen med en kald pils i hånda!
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Hærlig.. Godt for humøret dette
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 høres deilig ut! åhhh nå fikk jeg lyst på påskeferie.... med masse sol og fin snø, med masse appelsiner og kakao i termosen en varm dag på fjellet...sukk! har lyst til syden i år også, men det må nok vente til neste år ja....sambo skal en tur til England i år på en slags fotballtur med en kamerat..resten av feriepengene skal han nedbetale lån på og kjøpe møbler.og jeg får ikke god råd før neste sommer.men det er jo masse fine soldager her på østlandet også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå