AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Del Skrevet 5. mars 2018 Mobilen jeg bruker er vannskadet og ikke mulig å bruke. Jeg har liggende en samsung hjemme som jeg har fått liv i. Samsungen har et simkort i seg som jeg brukte før jeg fikk ny telefon. Det går ikke an å plassere simkortet fra min nye mobil og over i samsungen ettersom min nye mobil er iphone og har et mindre simkort. Jeg lurer derfor på om det er mulig å reaktivere simkortet jeg har i samsung- slik at jeg får ringt med denne i mellomtiden? Anonymkode: f5f4d...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Del Skrevet 5. mars 2018 Nope, du må bestille nytt sim-kort. Jeg ville heller kjøpt en converter, eller hva jeg skal kalle det. En liten plastdings for å få et kort til å passe i en annen telefon. Anonymkode: 6bca4...2d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Del Skrevet 5. mars 2018 Det er fullt mulig å reaktivere et gammelt simkort, men du må ta kontakt med mobiloperatøren din og oppgi simkortnummeret som står på selve kortet for å få det gjort. Det er ikke alle kundebehandlere som velger å gjøre det, men som heller anbefaler å bestille nytt simkort. Kommer også litt an på hvilken operatør du har. Anonymkode: 7c442...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Bäcker Skrevet 5. mars 2018 #4 Del Skrevet 5. mars 2018 Kjøp adapter. Koster max en femtilapp hos Telia eller Teknikmagasinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Del Skrevet 5. mars 2018 2 minutter siden, Tom Bäcker skrev: Kjøp adapter. Koster max en femtilapp hos Telia eller Teknikmagasinet. Hva kan adapter brukes til i denne sammenhengen? Er ikke så god på mobilgreier! Anonymkode: f5f4d...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 5. mars 2018 #6 Del Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva kan adapter brukes til i denne sammenhengen? Er ikke så god på mobilgreier! Anonymkode: f5f4d...541 Det er en "ramme" som du plasserer det nye sim-kortet i, slik at det passer i en mobil som krever større sim-kort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Bäcker Skrevet 5. mars 2018 #7 Del Skrevet 5. mars 2018 Se lenken.https://www.123elektronikk.no/sim-kort-adapter/sim-kortadapter-nano-sim-sim.asp?utm_source=Merchant123E&utm_medium=cpc&utm_campaign=259&gclid=CjwKCAiA8vPUBRAyEiwA8F1oDAdg40GVnFRX0x-ibB3GiB-GfKkEd19imzcRNDyceEgdls3cNaruXRoCJUQQAvD_BwE Jeg sitter på PAD og sliter med å kopiere bilder. Du legger SIM-kortet du allerede har, inn i ett av adapterne, slik at det blir så stort at det passer inn i Samsungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 5. mars 2018 #8 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) 9 minutter siden, Tom Bäcker said: Kjøp adapter. Koster max en femtilapp hos Telia eller Teknikmagasinet. Edit: Beklager, leste HI feil. :-) Endret 5. mars 2018 av Miklo Velka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #9 Del Skrevet 6. mars 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er fullt mulig å reaktivere et gammelt simkort, men du må ta kontakt med mobiloperatøren din og oppgi simkortnummeret som står på selve kortet for å få det gjort. Det er ikke alle kundebehandlere som velger å gjøre det, men som heller anbefaler å bestille nytt simkort. Kommer også litt an på hvilken operatør du har. Anonymkode: 7c442...40f Jeg har jobbet for Telia og det var ikke mulig der. Har man deaktivert et SIM-kort er det dødt. Anonymkode: 6bca4...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #10 Del Skrevet 21. september 2019 Er det ikke mulig selv om man har icc-nummer? At man da kan aktivere det forrige simkortet med det? Anonymkode: e800c...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 22. september 2019 #11 Del Skrevet 22. september 2019 På 5.3.2018 den 19.57, AnonymBruker skrev: Mobilen jeg bruker er vannskadet og ikke mulig å bruke. Jeg har liggende en samsung hjemme som jeg har fått liv i. Samsungen har et simkort i seg som jeg brukte før jeg fikk ny telefon. Det går ikke an å plassere simkortet fra min nye mobil og over i samsungen ettersom min nye mobil er iphone og har et mindre simkort. Jeg lurer derfor på om det er mulig å reaktivere simkortet jeg har i samsung- slik at jeg får ringt med denne i mellomtiden? Anonymkode: f5f4d...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå