AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Del Skrevet 5. mars 2018 Har brukt truseinnlegg daglig siden jeg var 13, nå er jeg over 20. Og de siste månedene virker det som om jeg har begynt å reagere på en spesiell type. Jeg veksler nemlig mellom disse rosa og disse grønne. De siste gangene jeg har brukt de fra den grønne pakken, merker jeg veldig raskt en ekkel lukt fra underlivet og truseinnlegget, og det kan klø og svi litt. Det går bort så fort jeg bytter tilbake til de rosa. Og ja, svaret på problemet er vel så enkelt som å unngå å bruke disse grønne.Men jeg lurer på om noen har opplevd det samme, at man plutselig reagerer på en spesiell type innlegg/bind? Det er ikke parfyme i noen av de jeg bruker, så det an ikke være det heller. Anonymkode: 39723...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Del Skrevet 5. mars 2018 Jeg reagerer på alt av Always og ingenting av libresse. Har bare brukt de rosa truseinnleggene fra libresse, har de grønne en annen type bomull? Anonymkode: b9447...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Del Skrevet 5. mars 2018 Det kan være MI du reagerer på. Prøv heller de som er sydd i bomull. Anonymkode: ee547...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Del Skrevet 5. mars 2018 Hvorfor i all verden bruker du truseinnlegg hver dag? Det er tett og klamt og overhodet ikke bra for floraen i underlivet. Helt unødvendig! Anonymkode: eb042...9ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Del Skrevet 5. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerer på alt av Always og ingenting av libresse. Har bare brukt de rosa truseinnleggene fra libresse, har de grønne en annen type bomull? Anonymkode: b9447...1c0 Jeg tror det, de er hvertfall mye mykere enn de rosa. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være MI du reagerer på. Prøv heller de som er sydd i bomull. Anonymkode: ee547...a45 Hva er MI for noe? 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden bruker du truseinnlegg hver dag? Det er tett og klamt og overhodet ikke bra for floraen i underlivet. Helt unødvendig! Anonymkode: eb042...9ae Jeg har faktisk aldri hatt et eneste problem (bakteriell vaginose, sopp etc) med underlivet i hele mitt liv før dette her, så jeg tror ikke underlivet mitt lider av å bruke truseinnlegg daglig. Anonymkode: 39723...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #6 Del Skrevet 5. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har faktisk aldri hatt et eneste problem (bakteriell vaginose, sopp etc) med underlivet i hele mitt liv før dette her, så jeg tror ikke underlivet mitt lider av å bruke truseinnlegg daglig. Anonymkode: 39723...e54 Hvorfor trenger du truseinnlegg daglig hvis du ikke har et eneste problem med underlivet? Anonymkode: eb042...9ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Del Skrevet 5. mars 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor trenger du truseinnlegg daglig hvis du ikke har et eneste problem med underlivet? Anonymkode: eb042...9ae Kanskje fordi hun har naturlig mye utflod? Anonymkode: 283ef...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #8 Del Skrevet 5. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Kanskje fordi hun har naturlig mye utflod? Anonymkode: 283ef...2c4 Eller kanskje hun har mye utflod fordi hun har ødelagt underlivsfloraen ved å bruke truseinnlegg hver dag Anonymkode: eb042...9ae 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #9 Del Skrevet 5. mars 2018 Jeg begynte med å reagere på et par typer truseinnlegg, deretter alt fra Always og etterhvert alt fra Always og Libresse. Nå reagerer jeg på alle merker inkludert alt fra apoteket og er gått over til å bruke kun tøybind og -truseinnlegg. Anonymkode: 283ef...2c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #10 Del Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller kanskje hun har mye utflod fordi hun har ødelagt underlivsfloraen ved å bruke truseinnlegg hver dag Anonymkode: eb042...9ae Kanskje. Eller kanskje hun har det naturlig. Utflod kan være helt normalt (og/eller et tegn på ubalanse eller sykdom) og det varierer fra person til person hvor mye som er normalt. Anonymkode: 283ef...2c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #11 Del Skrevet 5. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje. Eller kanskje hun har det naturlig. Utflod kan være helt normalt (og/eller et tegn på ubalanse eller sykdom) og det varierer fra person til person hvor mye som er normalt. Anonymkode: 283ef...2c4 Det er uansett ikke bra for underlivet. Bruk bomullstruser sånn at underlivet får luft. Ved mye utflod kan man skifte truse to ganger daglig Anonymkode: 243f8...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 5. mars 2018 #12 Del Skrevet 5. mars 2018 Truseinnlegg er ikke bra for miljøet der nede over lengre tid. Bruk det kun i forbindelse med mens/eggløsning, når man trenger litt ekstra beskyttelse. Kan love deg at du vil få det mye bedre med kun bomullstruser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #13 Del Skrevet 5. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er uansett ikke bra for underlivet. Bruk bomullstruser sånn at underlivet får luft. Ved mye utflod kan man skifte truse to ganger daglig Anonymkode: 243f8...8fd Nå er det sånn at det er kjekt for de med mye utflod at det ikke går gjennom bukser og dånn, da. At de slipper at det synes, og da kan ekstra beskyttelse være en nødvendighet. Anonymkode: 283ef...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #14 Del Skrevet 6. mars 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor trenger du truseinnlegg daglig hvis du ikke har et eneste problem med underlivet? Anonymkode: eb042...9ae 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller kanskje hun har mye utflod fordi hun har ødelagt underlivsfloraen ved å bruke truseinnlegg hver dag Anonymkode: eb042...9ae Hvem har sagt at jeg har mye utflod? Det har jeg ikke, men noe er det, og da foretrekker jeg å bruke truseinnlegg. Jeg har forøvrig hatt flere perioder helt uten bruk av truseinnlegg, og mengden utflod er den samme. Men som sagt, jeg har ikke et problem med min mengde utflod, for den er helt normal. Anonymkode: 39723...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå