Sofie3033 Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Hei, jeg fant nettopp en søt butikk som heter Kapayasbeauty.com. JEG HAR VELDIG LYST Å BESTILLE DER FRA! Hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 44 minutter siden, Sofie3033 skrev: Hei, jeg fant nettopp en søt butikk som heter Kapayasbeauty.com. JEG HAR VELDIG LYST Å BESTILLE DER FRA! Hva synes dere? Jeg kjøper mye på aliexpress. Bare et fosrlag, der synes jeg de har mye billig og fint, og får alltid varene selv om det tar litt tid. Tror jeg heller ville bestilt derfra. Anonymkode: 8bde8...719
Sofie3033 Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2018 Nei, jeg lurer på om jeg får produktene hvis jeg bestiller derfra?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Hva betyr legit? Er det legeutstyr du kan kjøpe på nettet? Hva skal du med det? Anonymkode: cbee9...24e
Sofie3033 Skrevet 6. mars 2018 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2018 Legit er et engelsk ord som betyr ekte. Så jeg mener, er butikken ekte, sånn at man får produktene man kjøper
Karoline Hansen Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 (endret) JA Jeg har bestilt et set med sminke brøster, noen øredobber og smykker derfra og fikk alt sammen i posten noen uker senere. Alt sammen er i kjempe god kvalitet!Bestilte faktisk en caps, sokker, smykker og noen øredobber for to dager sidenDe har 20% salg på alt av beauty tingene deres...så..måtte bare! Anbefaler deg å handle derfra! (De har ganske fine ting) Kjør på Endret 6. mars 2018 av Karoline Hansen
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 Jøss, to splitter nye brukere som har registrert seg fordi de er fryktelig interessert i en splitter ny nettbutikk og ikke har skrevet om noe som helst annet. Ja dette virket seriøst ... Anonymkode: 9766d...06d 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #9 Skrevet 6. mars 2018 43 minutter siden, Karoline Hansen said: JA Jeg har bestilt et set med sminke brøster, noen øredobber og smykker derfra og fikk alt sammen i posten noen uker senere. Alt sammen er i kjempe god kvalitet!Bestilte faktisk en caps, sokker, smykker og noen øredobber for to dager sidenDe har 20% salg på alt av beauty tingene deres...så..måtte bare! Anbefaler deg å handle derfra! (De har ganske fine ting) Kjør på Det var mange smiletegn du... Jobber du for de Anonymkode: f3083...29e 2
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2018 #10 Skrevet 6. mars 2018 På 5.3.2018 den 19.02, Sofie3033 skrev: Hei, jeg fant nettopp en søt butikk som heter Kapayasbeauty.com. JEG HAR VELDIG LYST Å BESTILLE DER FRA! Hva synes dere? Jeg har sett igjennom hundrevis av sider på Aliexspress bare på øredobber. Leter etter et spesielt par til jeg skal gifte meg. Her var det et virkelig stusselig utvalg. Bladde igjennom på 10 sekunder og halvparten har jeg sett på ebay eller ali. Kikk på en av de sidene istedet hvis du vil ha 1000 ganger bedre utvalg.
Leo Skrevet 6. mars 2018 #11 Skrevet 6. mars 2018 Dette er sakset fra den aktuelle nettsiden og adressen man skal sende evt. returer til sier vel alt... ShippingUse a traceable/ trackable mail system. To return your product, you should mail your product to: Kapayas Beauty Corner postbox 35, ZIP, 9355, NORWAY 2
Arabella Skrevet 6. mars 2018 #12 Skrevet 6. mars 2018 12 timer siden, Sofie3033 skrev: Legit er et engelsk ord som betyr ekte. Så jeg mener, er butikken ekte, sånn at man får produktene man kjøper Jeg har trodd at folk som skriver "legit" ikke gidder å ta med de to manglende bokstavene, "im". 1
Arabella Skrevet 6. mars 2018 #13 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, Karoline Hansen skrev: JAJeg har bestilt et set med sminke brøster, noen øredobber og smykker derfra og fikk alt sammen i posten noen uker senere. Alt sammen er i kjempe god kvalitet!Bestilte faktisk en caps, sokker, smykker og noen øredobber for to dager sidenDe har 20% salg på alt av beauty tingene deres...så..måtte bare! Anbefaler deg å handle derfra! (De har ganske fine ting) Kjør på Haha, nå måtte jeg le. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #14 Skrevet 6. mars 2018 Herregud de har jo ikke engang klart å skrive "currency" riktig..... Nettsiden virker ekte nok, dog noe uprofesjonell. Denne tråden derimot virker som forsøk på reklame. Anonymkode: 7db97...e5b 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #15 Skrevet 6. mars 2018 Handler aldri på en side som ber meg "HURRY". Anbefaler deg å lage en roligere side for å selge juggel. Anonymkode: fcf40...13e
Kalevala Skrevet 6. mars 2018 #16 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, Karoline Hansen skrev: JA Jeg har bestilt et set med sminke brøster, Ser det for meg ja.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #17 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, Leo skrev: Dette er sakset fra den aktuelle nettsiden og adressen man skal sende evt. returer til sier vel alt... ShippingUse a traceable/ trackable mail system. To return your product, you should mail your product to: Kapayas Beauty Corner postbox 35, ZIP, 9355, NORWAY Kommer aldri til å handle derfra Anonymkode: c43b2...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #18 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud de har jo ikke engang klart å skrive "currency" riktig..... Nettsiden virker ekte nok, dog noe uprofesjonell. Denne tråden derimot virker som forsøk på reklame. Anonymkode: 7db97...e5b Du er ikke alene om å mistenke det. Jeg gjorde et søk på Ebay på mesteparten av produktene og jeg fant nøyaktig de samme varene, så jeg har bestilt derfra Anonymkode: c43b2...6c6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #19 Skrevet 6. mars 2018 1 hour ago, Kalevala said: Ser det for meg ja. Anonymkode: f3083...29e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #20 Skrevet 6. mars 2018 Får en følelse av at dette er en reklametråd. Tittet uansett innom butikken og synes den var fin. Mye fine varer, men usikker på kvaliteten. Ser flere her nevner at mye er tilsvarende på Ebay og der har jeg dårlig erfaring med tanke på kvalitet dessverre. Anonymkode: 87cae...643
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå