Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det fortsatt? Tre uker med intesiv kjøring og så oppkjøring på slutten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Åh det hadde vært kuult.. Jeg fikk aldri lysten på å lære å kjøre bil da jeg var 17-18, og nå er det sånn "shit, hadde vært greit".

Skrevet

Jeg tok intensivkurs, og kan anbefale det på det sterkeste. Veldig praktisk. Det var hos Støle i Drammen. Men det er flere år siden, da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kan kanskje få tre uker med intensiv opplæring uansett om det er et spesielt kurs eller ikke? Kanskje kjøreskolen kan legge opp et intensivt opplegg bare til deg?

Ring rundt og forhør deg.

Jeg tok lappen på to og en halv måned, uten at det var snakk om et spesielt kurs. (Nå er det jo forskjell på 3 uker og to og en halv måned, da :) ).

tsejg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale intensivkurs med mindre man har mye kjøretrening før man begynner. Husk, det er ikke det praktiske det tar tid å lære seg, men trafikkbildet.

Skrevet
Jeg vil ikke anbefale intensivkurs med mindre man har mye kjøretrening før man begynner. Husk' date=' det er ikke det praktiske det tar tid å lære seg, men trafikkbildet.[/quote']

Selvfølgelig, men for å i det hele tatt få lappen er det eneste alternativet tror jeg. Hvertfall hvisjeg skal ha den til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...