majan Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Ja idag har jeg fått bestilt fotograf. Det er to fotografer som skal være tilstede og ta bilder. Det vil bli tatt bilder før under og etter vielsen + fotografering etterpå. Også skulle de ha litt for kjøringen. Og vi får to Cd'r, den ene med kun brudefotografering(150-200 bilder), og den andre med det som er fra kirken.Og veit dere hva prisen ble`??? KUN 5000,- :o :o :o :o Synes ikke det var så ille pris jeg. Og det kostet bare 1000 kroner for at de skulle ta bilder før under og etter vielsen så det er i de 5000,-. Åh jeg gleder meg sånn til den store dagen. Jeg skulle kikke etter forskjellige bilder etc og spare på de hvis det er noe vi ønsker. Men veit dere jeg har nesten ikke sett noen brudebilder, så hvis noen vet om noen er det fint om dere sier ifra!!!
Arwen Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Det var billig! Vi betaler 5000 kroner for 15 bilder hvor alle er tatt hos fotografen vi.
TeddyToria Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Vi har også fått fotograf til en grei penge! Vi betaler 5 100,- for fotografering under og etter vielsen, for 200 bilder. Må selvsagt betale ekstra hvis vi ønsker flere bilder, og for etterbestilling, samt album - men synes ikke prisene var avskrekkende! Gleder meg som en unge jeg også!!! :-)
Cathie Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Vi betaler 7000 og da får vi ca 300-400 bilder på CD Fotografen var der før, under, og en og en halv time etter vielsen... Har ikke sett resultatet enda.. Men hun var superflink og kreativ... Tror det blir kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå