Gå til innhold

Feil vare, selger svarer ikke...


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte 3 varer, fikk 6 varer i pakka og 4 av dem var i tillegg feil vare. Sendte melding om det og fikk svar at det var bra at jeg sa ifra. Så hører jeg ikke noe mer fra dem.. Hva gjør jeg da, da? Vil ikke ha varer jeg ikke har betalt for. For min del så kommer det meg tilgode, men samtidig vil selgere  tape endel på å måtte sende meg riktig vare og betale for retur av varene osv. 

Anonymkode: 4c17f...14d

Videoannonse
Annonse
Gjest Tom Bäcker
Skrevet

Har du kjøpt fra privatperson, eller butikk? Hvordan har du betalt?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Tom Bäcker skrev:

Har du kjøpt fra privatperson, eller butikk? Hvordan har du betalt?

Butikk. Faktura. 

Anonymkode: 4c17f...14d

AnonymBruker
Skrevet

opp

Anonymkode: 4c17f...14d

Skrevet

Hvis butikken har Facebookside kan du etterlyse svar der

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ¤Pippilotta¤ skrev:

Hvis butikken har Facebookside kan du etterlyse svar der

Jeg har hatt kontakt på Messenger, spurte hva jeg skal gjøre med det. Får ikke svar 

Anonymkode: 4c17f...14d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt kontakt på Messenger, spurte hva jeg skal gjøre med det. Får ikke svar 

Anonymkode: 4c17f...14d

Prøv på veggen :)

 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, ¤Pippilotta¤ skrev:

Prøv på veggen :)

 

Vil ikke mase.

Anonymkode: 4c17f...14d

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker bare en avklaring. Hvis vi blir enige om at pakken er som den er kan jeg selge det jeg fikk til overs. Men da mangler jeg én vare jeg bestilte, men det er mer stress for meg å måtte innom posten og sende tilbake og vente på ny pakke og hente pakken når den kommer enn det er å mangle en vare. Er en uke siden jeg sendte spørsmål, før det så hadde vi en dialog, men så ble det stille fra dem

Anonymkode: 4c17f...14d

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å ringe dem?

Anonymkode: ceee3...273

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har betalt noe så ville jeg returnert alt, og når de bekreftet at de har fått det i retur så ville jeg kjøpt de opprinnelige varene. Evt kjøpt det et annet sted. 

Anonymkode: 8a9d9...11f

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har betalt noe så ville jeg returnert alt, og når de bekreftet at de har fått det i retur så ville jeg kjøpt de opprinnelige varene. Evt kjøpt det et annet sted. 

Anonymkode: 8a9d9...11f

Har betalt

Anonymkode: 4c17f...14d

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å ringe dem?

Anonymkode: ceee3...273

Nei. 

Anonymkode: 4c17f...14d

Skrevet
På 3/9/2018 den 10.20, AnonymBruker skrev:

Vil ikke mase.

Anonymkode: 4c17f...14d

Så du vil ikke ringe dem og heller ikke kontakte dem på facebook fordi du vil ikke mase? Vel, hvis du ikke vil mase så er vel eneste utvei å slå seg til ro med at du har fått feil varer og ikke kommer til å gjøre noe med det.

Om du vil ha det rettet opp er det ingen annen utvei enn å stå på frem til du får en avklaring.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, moroklompen skrev:

Så du vil ikke ringe dem og heller ikke kontakte dem på facebook fordi du vil ikke mase? Vel, hvis du ikke vil mase så er vel eneste utvei å slå seg til ro med at du har fått feil varer og ikke kommer til å gjøre noe med det.

Om du vil ha det rettet opp er det ingen annen utvei enn å stå på frem til du får en avklaring.

Hvis du har lest så har jeg kontaktet dem på Facebook flere ganger! 

Anonymkode: 4c17f...14d

AnonymBruker
Skrevet

Du må poste på veggen på Facebook-siden deres. Da må de svare, fordi det vil se dårlig ut for siden deres hvis de ikke svarer.

Og hvis de av en eller annen grunn aldri svarer, vil det fungere som en advarsel mot andre som vurderer å handle der. Det er absolutt ikke greit å la være å svare når en kunde spør. Det er takket være kunder at en butikk eksisterer til å begynne med.

Post et høflig innlegg der du spør om noen kan ta kontakt for å finne ut hva som skal gjøres, da det ble rot med bestillingen din, og det har gått en uke uten at du har hørt noe (hvis jeg har fortstått deg rett). Du maser ikke da. Og husk, de som svarer på sånt blir betalt for å gjøre det. Det er ikke noe stress. ;) 

Anonymkode: 9359b...067

AnonymBruker
Skrevet
På 11.3.2018 den 21.37, AnonymBruker skrev:

Du må poste på veggen på Facebook-siden deres. Da må de svare, fordi det vil se dårlig ut for siden deres hvis de ikke svarer.

Og hvis de av en eller annen grunn aldri svarer, vil det fungere som en advarsel mot andre som vurderer å handle der. Det er absolutt ikke greit å la være å svare når en kunde spør. Det er takket være kunder at en butikk eksisterer til å begynne med.

Post et høflig innlegg der du spør om noen kan ta kontakt for å finne ut hva som skal gjøres, da det ble rot med bestillingen din, og det har gått en uke uten at du har hørt noe (hvis jeg har fortstått deg rett). Du maser ikke da. Og husk, de som svarer på sånt blir betalt for å gjøre det. Det er ikke noe stress. ;) 

Anonymkode: 9359b...067

Ser den. Sendte en ny melding, vil ha avklaring på hva vi gjør. Men hva er loven hvis selgeren ikke svarer? Mtp varene. Er de mine når selgeren sendte feil?

Anonymkode: 4c17f...14d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...