AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Kjøpte 3 varer, fikk 6 varer i pakka og 4 av dem var i tillegg feil vare. Sendte melding om det og fikk svar at det var bra at jeg sa ifra. Så hører jeg ikke noe mer fra dem.. Hva gjør jeg da, da? Vil ikke ha varer jeg ikke har betalt for. For min del så kommer det meg tilgode, men samtidig vil selgere tape endel på å måtte sende meg riktig vare og betale for retur av varene osv. Anonymkode: 4c17f...14d
Gjest Tom Bäcker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Har du kjøpt fra privatperson, eller butikk? Hvordan har du betalt?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 4 minutter siden, Tom Bäcker skrev: Har du kjøpt fra privatperson, eller butikk? Hvordan har du betalt? Butikk. Faktura. Anonymkode: 4c17f...14d
¤Pippilotta¤ Skrevet 8. mars 2018 #5 Skrevet 8. mars 2018 Hvis butikken har Facebookside kan du etterlyse svar der
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #6 Skrevet 8. mars 2018 1 minutt siden, ¤Pippilotta¤ skrev: Hvis butikken har Facebookside kan du etterlyse svar der Jeg har hatt kontakt på Messenger, spurte hva jeg skal gjøre med det. Får ikke svar Anonymkode: 4c17f...14d
¤Pippilotta¤ Skrevet 8. mars 2018 #7 Skrevet 8. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt kontakt på Messenger, spurte hva jeg skal gjøre med det. Får ikke svar Anonymkode: 4c17f...14d Prøv på veggen
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #8 Skrevet 9. mars 2018 13 timer siden, ¤Pippilotta¤ skrev: Prøv på veggen Vil ikke mase. Anonymkode: 4c17f...14d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #9 Skrevet 9. mars 2018 Ønsker bare en avklaring. Hvis vi blir enige om at pakken er som den er kan jeg selge det jeg fikk til overs. Men da mangler jeg én vare jeg bestilte, men det er mer stress for meg å måtte innom posten og sende tilbake og vente på ny pakke og hente pakken når den kommer enn det er å mangle en vare. Er en uke siden jeg sendte spørsmål, før det så hadde vi en dialog, men så ble det stille fra dem Anonymkode: 4c17f...14d
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #10 Skrevet 9. mars 2018 Har du prøvd å ringe dem? Anonymkode: ceee3...273 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #11 Skrevet 9. mars 2018 Hvis du ikke har betalt noe så ville jeg returnert alt, og når de bekreftet at de har fått det i retur så ville jeg kjøpt de opprinnelige varene. Evt kjøpt det et annet sted. Anonymkode: 8a9d9...11f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #12 Skrevet 10. mars 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har betalt noe så ville jeg returnert alt, og når de bekreftet at de har fått det i retur så ville jeg kjøpt de opprinnelige varene. Evt kjøpt det et annet sted. Anonymkode: 8a9d9...11f Har betalt Anonymkode: 4c17f...14d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #13 Skrevet 10. mars 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å ringe dem? Anonymkode: ceee3...273 Nei. Anonymkode: 4c17f...14d
moroklompen Skrevet 10. mars 2018 #14 Skrevet 10. mars 2018 På 3/9/2018 den 10.20, AnonymBruker skrev: Vil ikke mase. Anonymkode: 4c17f...14d Så du vil ikke ringe dem og heller ikke kontakte dem på facebook fordi du vil ikke mase? Vel, hvis du ikke vil mase så er vel eneste utvei å slå seg til ro med at du har fått feil varer og ikke kommer til å gjøre noe med det. Om du vil ha det rettet opp er det ingen annen utvei enn å stå på frem til du får en avklaring. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 13 timer siden, moroklompen skrev: Så du vil ikke ringe dem og heller ikke kontakte dem på facebook fordi du vil ikke mase? Vel, hvis du ikke vil mase så er vel eneste utvei å slå seg til ro med at du har fått feil varer og ikke kommer til å gjøre noe med det. Om du vil ha det rettet opp er det ingen annen utvei enn å stå på frem til du får en avklaring. Hvis du har lest så har jeg kontaktet dem på Facebook flere ganger! Anonymkode: 4c17f...14d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #16 Skrevet 11. mars 2018 Du må poste på veggen på Facebook-siden deres. Da må de svare, fordi det vil se dårlig ut for siden deres hvis de ikke svarer. Og hvis de av en eller annen grunn aldri svarer, vil det fungere som en advarsel mot andre som vurderer å handle der. Det er absolutt ikke greit å la være å svare når en kunde spør. Det er takket være kunder at en butikk eksisterer til å begynne med. Post et høflig innlegg der du spør om noen kan ta kontakt for å finne ut hva som skal gjøres, da det ble rot med bestillingen din, og det har gått en uke uten at du har hørt noe (hvis jeg har fortstått deg rett). Du maser ikke da. Og husk, de som svarer på sånt blir betalt for å gjøre det. Det er ikke noe stress. Anonymkode: 9359b...067
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #17 Skrevet 14. mars 2018 På 11.3.2018 den 21.37, AnonymBruker skrev: Du må poste på veggen på Facebook-siden deres. Da må de svare, fordi det vil se dårlig ut for siden deres hvis de ikke svarer. Og hvis de av en eller annen grunn aldri svarer, vil det fungere som en advarsel mot andre som vurderer å handle der. Det er absolutt ikke greit å la være å svare når en kunde spør. Det er takket være kunder at en butikk eksisterer til å begynne med. Post et høflig innlegg der du spør om noen kan ta kontakt for å finne ut hva som skal gjøres, da det ble rot med bestillingen din, og det har gått en uke uten at du har hørt noe (hvis jeg har fortstått deg rett). Du maser ikke da. Og husk, de som svarer på sånt blir betalt for å gjøre det. Det er ikke noe stress. Anonymkode: 9359b...067 Ser den. Sendte en ny melding, vil ha avklaring på hva vi gjør. Men hva er loven hvis selgeren ikke svarer? Mtp varene. Er de mine når selgeren sendte feil? Anonymkode: 4c17f...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå