AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Hei jeg har fått sånn brune prikker rundt nippelen min. Liksom rett ved. De har på en måte skall . Håper dere forstår hva eg mener. Er hardt å ta på de området, akal være myk egenntlig i tilegg ha jeg fått farge brun rundt nippelen? Hva er dette? Aldri opplevd noe sånnt før er nesten samme type prikker i rumpa. Bare at i brystet er værre. hva er dette? Er redd jeg er gravid.?? Anonymkode: abc43...75c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 ingenting farlig. helt normalt. Anonymkode: a3e06...876
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Du kan være gravid. Ta en test Anonymkode: 89f8e...480
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 Rust? Nipler er jo av aluminium og stål. Anonymkode: 2055d...fcc
Hr. Aktiv Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rust? Nipler er jo av aluminium og stål. Anonymkode: 2055d...fcc Nå ruster ikke aluminium da, det korroderer.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 33 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Nå ruster ikke aluminium da, det korroderer. Sant. Men det finnes flere typer nipler. Ingen sitter fast på kroppen. Anonymkode: 2055d...fcc
Gjest Alterego666 Skrevet 7. mars 2018 #9 Skrevet 7. mars 2018 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Nå ruster ikke aluminium da, det korroderer. Rust, korrosjon, begge deler er oksidering av metaller. Mens rust på stål vil spise seg gjennom metallet, vil korrosjon på aluminium skape et beskyttende lag som bremser og stopper videre korrosjon. Men det er altså samme elektrokjemiske prosess.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå