Gå til innhold

Hvordan bli litt mer freidig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heija👋🏻

Jeg har veldig lyst til å bli litt mer frekk og freidig. Altså kunne klare å skrive en litt småfrekk SMS til mannen, bli litt flinkere til å forføre og rett og slett bli litt med frempå. 

Jeg er veldig glad i sex og sånn, men jeg har ikke vært den mest freidige damen heller🙈

Håper dere skjønner hva jeg mener😜

Noen som har noen tips? 

Anonymkode: 068ad...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert du får svar her, tråden har potensiale til å forårsake noe av det ekleste som finnes.. Menn som onanerer.. 

Anonymkode: cbb61...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Oj! 😂 Det tenkte jeg ikke på. Jaja, kunne vært verre!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heija👋🏻

Jeg har veldig lyst til å bli litt mer frekk og freidig. Altså kunne klare å skrive en litt småfrekk SMS til mannen, bli litt flinkere til å forføre og rett og slett bli litt med frempå. 

Jeg er veldig glad i sex og sånn, men jeg har ikke vært den mest freidige damen heller🙈

Noen som har noen tips? 

Bruk snap😉. Send han er frekt bilde av deg, feks når du har kjøpt noe hot undertøy som han ikke har sett ennå😉.  

Skrevet (endret)

Skriv hva du tenker, når du har sexy tanker. Hva du vil gjøre med ham/han gjøre med deg, hva du fantaserer om osv. Er ikke så farlig om det ikke blir like perfekt som i en kjærlighetsnovelle. Hvis du tenker 'nei dette blei for kleint/skummelt/avslørende/osv' når du skriver, så tenker du feil! ;)

Endret av Nicathv
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heija👋🏻

Noen som har noen tips? 

Send han en sms å send bilde at du har på deg et frekt kostyme å si at du må pules asap:fnise: Tipper han får beina fatt da. Bare vis han at du er kåt og må ha han, så kommer han logrende med halen (penis) mellom bena:P

Anonymkode: 816b1...987

Skrevet

kjøpt nytt og pent undertøy! ekstra fint med strømper, en body i tynt blondestoff er også heit. det funker ihvertfall på samboeren min når jeg har på nytt undertøy og strømper, kort skjørt og en liten topp når han kommer hjem 😂  og send snap eller sms med bilde/beskrivelse tidligere på dagen. lindex har mye pent undertøy som ikke er altfor dyrt :)

AnonymBruker
Skrevet

Enn om samboeren min kunne tenkt en sånn tanke.  Hun er tørr som en kjeks. Jeg har aldri sendt et bilde, eller vært veldig direkte, men jeg liker litt kofferthumor, samt at jeg har hintet litt til at vi kan finne på noe i senga. Hun svarer rett og slett ikke. Men spør jeg om noe med hus, unger, innkjøp etc, da er hun der på sekundet.  Jeg beundrer initiativet TS, for det skal ikke så mye til for å lage litt god stemning i forholdet.  

Anonymkode: 4bf9f...38d

Skrevet (endret)
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sikkert du får svar her, tråden har potensiale til å forårsake noe av det ekleste som finnes.. Menn som onanerer.. 

Anonymkode: cbb61...cfd

Alle mennesker i alle (kjønnsmodne) aldre onanerer. Hva er det som er ekkelt med det?

Endret av isw
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, isw skrev:

Alle mennesker i alle (kjønnsmodne) aldre onanerer. Hva er det som er ekkelt med det?

Det er bare én ting som er eklere; folk som ikke skjønner ironi. 

Anonymkode: 4bf9f...38d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...