AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Jeg skulle ha en valp i fjor men rett før jeg skulle hente valpen så ble jeg syk og måtte på sykehus og da måtte jeg dessverre si nei til den valpen. Kan ikke ha en så liten valp på kennel. Da hadde jeg valgt en hunderase og navnet på den valpen og hadde besøkt den en gang. Nå har jeg lyst på den samme rasen men er usikker på om jeg skal velge det samme navnet eller velge ett helt nytt navn. Jeg ble aldri kjent med valpen og valpen var aldri hos meg. Burde jeg gi den nye valpen ett nytt navn? Er redd om hvis jeg velger det samme navnet at jeg skal tenke på den hunden jeg skulle ha og da tenke på sykdommen min ol. Forbinder navnet med det. Men samtidig vil jeg jo ha det navnet på valpen. Hva hadde dere gjort? Også får jeg håpe jeg ikke blir syk på ett halvt år etter jeg får en ny valp da jeg ikke vil ha en ung valp på kennel. Jeg har ikke så mye nettverk rundt meg og er veldig ensom. Men man kan jo ikke være så uheldig enda en gang. Anonymkode: 80be3...568
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Jeg er frisk nå men bare med senkomplikasjoner som Ingen kan gjøre noe med. Anonymkode: 80be3...568
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Velg det navnet som du ønsket, på forrige, hvis du fortsatt synes det et fint navn. Anonymkode: e0817...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå