Gå til innhold

Hadde dere reagert dersom..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. den du dater knapt svarer på snappene dine / knapt sender deg snap men du ser at antall poeng til den andre personen stiger noe vanvittig iløpet av en dag? Møtes sjeldent i tillegg, så for meg er det viktig å holde kontakt på andre måter.. Har liksom tenkt at han sikkert er opptatt på jobb, men så ser jeg at han snapper vilt mye på jobb, uten å gidde å sende noe til meg eller svare på de jeg sender? Svarer isåfall bare kort og da har jeg jo tenkt at han har svart i full fart pga lite tid.. men han har tydeligvis tid til å snappe mye med andre.. er jeg teit som henger meg oppi det?

Anonymkode: 92342...216

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg rett og slett ikke giddet mer. Slutt og sende han noe meldinger og se om han tar kontakt. Spør han hvor du ble av så si at du oppfattet at han ikke var intressert. Men hadde ikke nevnt snap scoren hans. 😉

Anonymkode: e8528...613

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at han ikke var så interessert. Men kanskje han har en venn han pleier å sitte å tulle med. Trenger ikke å være en annen dame han flørter med.

Er sammen med en som sjelden svarer på meldinger og snap om det bare er snakk eller flørting, spesielt på jobb. Men han kan sitte å se på YouTube, Instagram og Facebook. Men han sitter ikke å skriver, tar bilder eller chatter med andre. Men følte i begynnelsen at han ikke var så interessert, men han bare hater å sitte å skrive og prate i telefonen. Men han oppfører seg slik mot alle, om din er mottatt så vil jeg påstå at det er ett rødt flagg.

Anonymkode: ec8f9...a68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg rett og slett ikke giddet mer. Slutt og sende han noe meldinger og se om han tar kontakt. Spør han hvor du ble av så si at du oppfattet at han ikke var intressert. Men hadde ikke nevnt snap scoren hans. 😉

Anonymkode: e8528...613

Dette her er ikke noe nytt for å si det slik.. men det er første gang jeg har sjekket snapscoren hans sånn som i dag. Har prøvd ut å ikke sende noe selv, og da har jeg kanskje fått et par fellessnaps som jeg da ikke har giddet å svare på. Da har han enten sendt en snap sent på kveld om jeg lever, eller bare ingenting. Han klager hele tiden på at han aldri har tid og ditt og datt (han jobber sykt mye), men nå når jeg så den scoren så ble jeg litt i stuss merker jeg.. siden jeg hele tiden har tenkt at han bare ikke har tid. Fader at jeg ikke kan bruke den imot han uten å virke helt stalkerish. 🙄😅

Ts

Anonymkode: 92342...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...