Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med en fyr nå. Er ikke lenge siden jeg kom ut av et langt forhold, så er litt rusten i date- gamet. Jeg prøver å la være å ta for mye kontakt på snap/ meldinger, selv om jeg gjerne skulle snakket med han hele tiden. Føler jeg har kontroll dersom jeg holder tilbake. Jeg var nok mest «på» i begynnelsen. Etterhvert ble han veldig ivrig, vi har snappet utrolig mye. Men nå er det stille. Jeg følte han svarte veldig kort sist vi hadde kontakt (igår). Lurer på om han driver et spill, faser meg ut osv.. 

Vi har avtalt en date til helga, så jeg vet jeg kommer til å se han igjen. Men blir så usikker når han ikke tar kontakt..

Anonymkode: 5dbfd...1f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sikkert han driver med noe spill, men kanskje det ble litt mye snaper. Innemellom er det ok å sende en del meldinger, men tror det er lurt å trekke seg litt tilbake også, særlig på et tidlig tidspunkt.

Anonymkode: 94428...b69

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ble nok litt for mye.. men ææ, tenker på han hele tiden.. :/ 

Anonymkode: 5dbfd...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Det spillet vinner jeg!! Jeg har flere kasser med kvinnelige rekvisitter! Jeg poster f.eks et bilde av den flotte hunden min i sofakroken mens du såvidt kan skimte en veske heeelt til venstre i bildet.

så klikker du og skjeller meg ut. Så dritet jeg deg ut med at det var søsteren min. Hahaha play of the game!

Anonymkode: f7ac4...383

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det spillet vinner jeg!! Jeg har flere kasser med kvinnelige rekvisitter! Jeg poster f.eks et bilde av den flotte hunden min i sofakroken mens du såvidt kan skimte en veske heeelt til venstre i bildet.

så klikker du og skjeller meg ut. Så dritet jeg deg ut med at det var søsteren min. Hahaha play of the game!

Anonymkode: f7ac4...383

Eller..barnlig provosering pø internett for her er du toff!

Anonymkode: 4d3a8...e2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ikke spill, men merker når jeg er litt bestemt og ikke tar så mye kontakt lenger, at han  blir veldig "på"..men dette er en gjensidig relasjon, så. Tror alle har behov for litt avstand innimellom, få kjenne på savn.

Anonymkode: bc5a1...533

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...