AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Altså, jeg ble "kjent" med en fyr for 2 år siden. Var han som la opp til det. Og jeg har fremdeles noen følelser for han... jeg har jo skjekket facebooken hans for å se litt hva han har gjort og alt. Han har kvinnelige venner uten at det er hemmelig, jeg har også gode kompiser. Saken er, at han har bilder fra en tur i hennes by for 3 år siden. Det er bilder av han , henne på noen av de. Så er det bilde av de to, sammen med to andre ..og de to er kjærester. De er fremdeles venner på facebook, men siden han ville date meg for 1,5 år siden, så hsr hsn vel ikke følelser for henne? Og siden de fremdeles er venner, så er det ikke noe bittert mellom dem. Men jeg synes likevel det er rart? Jeg har selv hatt mannlige venner som har besøkt meg og slik uten noe mer, men tror dette er sjeldent? Anonymkode: 328fa...250
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Eh hæ? Rart at han har en eks på fb? Synes ikke noe av det der høres rart ut? Det var jo ikke samtidig som han ville date deg en gang. Anonymkode: 9f155...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Han ville date deg for 1,5 år siden og disse bildene er fra 3 år siden? Hvor er problemet her? Anonymkode: f4340...7af
atropos Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Du er alt for sjalu! Skjerp deg, eller møt enden i alle forhold. Du må stole på partneren din for at ting skal funke.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Om de var sammen for tre år siden og han ville date deg for 1,5 år siden så er hun en eks. Hvorfor er det rart? Jeg har ingen bilder av eksen min eller flørter på sosiale medier (enda), bare familie, venninner og kompiser. Anonymkode: 63d16...93a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 Jeg vet ikke om hun er en eks, eller bare var venninne. Er ikke noe kyssebilde eller kosebilde der. Men jeg vet de fremdeles har noe kontakt. Han delte et sånn minnebilde på face, dere vet, sånn at face minner deg på denne datoen for x år siden. Så delte han det og postet hjerter. Men mulig hjertene betyr at de er venner og hun betyr mye for ham. Han er en slik som kan sende hjerter generelt. men jeg tenker at hvis dette betyr at de er sammen, hvorfor skriver han til meg.. Anonymkode: 328fa...250
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om hun er en eks, eller bare var venninne. Er ikke noe kyssebilde eller kosebilde der. Men jeg vet de fremdeles har noe kontakt. Han delte et sånn minnebilde på face, dere vet, sånn at face minner deg på denne datoen for x år siden. Så delte han det og postet hjerter. Men mulig hjertene betyr at de er venner og hun betyr mye for ham. Han er en slik som kan sende hjerter generelt. men jeg tenker at hvis dette betyr at de er sammen, hvorfor skriver han til meg.. Anonymkode: 328fa...250 Det må du spørre han om. Anonymkode: f4340...7af
Melissasolstråle Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg ble "kjent" med en fyr for 2 år siden. Var han som la opp til det. Og jeg har fremdeles noen følelser for han... jeg har jo skjekket facebooken hans for å se litt hva han har gjort og alt. Han har kvinnelige venner uten at det er hemmelig, jeg har også gode kompiser. Saken er, at han har bilder fra en tur i hennes by for 3 år siden. Det er bilder av han , henne på noen av de. Så er det bilde av de to, sammen med to andre ..og de to er kjærester. De er fremdeles venner på facebook, men siden han ville date meg for 1,5 år siden, så hsr hsn vel ikke følelser for henne? Og siden de fremdeles er venner, så er det ikke noe bittert mellom dem. Men jeg synes likevel det er rart? Jeg har selv hatt mannlige venner som har besøkt meg og slik uten noe mer, men tror dette er sjeldent? Anonymkode: 328fa...250 Jeg er tydeligvis ikke helt vant med dagens samfunn. Jeg har aldri opprettholdt kontakten med en eks. Dersom vi gjorde så var det alltid noe mer i bildet. Det er årsaken til at jeg har inntrykk av at de som opprettholder kontakten så kan... sier ikke at det er men kan være noe mer i mellom dem som lurer i bakgrunnen. Det spørs måten de har kontakt på. Må de møtes alene og gjøre ting sammen alene, så kan det virke som om de ikke er ferdig etter min mening, men møtes de i sosiale sammenhenger i en venneflokk så er det noe helt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå