AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Jeg finner plutselig ikke mobilen igjen! Hadde den sist tidligere i dag. Noen som kan se hvor den er? Anonymkode: 87cf2...5da
Hanne67 Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Jeg er ikke klarsynt, men har du fått noen til å ringe den opp? Jeg roter ofte bort mobilen, og får samboeren til å ringe til den, - er sjeleglad for den muligheten. Verre da med nøkler.... 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 2 minutter siden, Hanne67 skrev: Jeg er ikke klarsynt, men har du fått noen til å ringe den opp? Jeg roter ofte bort mobilen, og får samboeren til å ringe til den, - er sjeleglad for den muligheten. Verre da med nøkler.... Hører den ikke. Anonymkode: 87cf2...5da
Oardnji Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Har du android så tar du bare å google Find my phone, så lenge du har loggett inn med google konto på mobilen. Så får du muligheten til å skru på lyden på den så den uler noe grasalt, selv om den har vært på lydløs. 2
Hanne67 Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Klarer du å huske hvor du hadde den sist, så kanskje den er i nærheten der? Det har hendt jeg har lagt igjen mobilen i bilen, og da hører jeg den ikke om jeg ringer den innefra. Uansett håper jeg du får hjelp av noen klarsynte
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 9 timer siden, Oardnji skrev: Har du android så tar du bare å google Find my phone, så lenge du har loggett inn med google konto på mobilen. Så får du muligheten til å skru på lyden på den så den uler noe grasalt, selv om den har vært på lydløs. Det gjorde vi i stad da vi ikke fant min datters mobil. Helt genialt. Den var ikke langt unna. Den lå under et ark på spisebordet der hun nettopp hadde gjort lekser. Anonymkode: 5652b...dbc
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hører den ikke. Anonymkode: 87cf2...5da Da ligger den nok i bilen. Kanskje under/mellom setet. Ring på den mens du går inn i bilen, så hører du om det ringer derfra. Er den ikke der og du har lyttet i og utenfor hus og bil, må du tenke på hvor du var sist. Anonymkode: 5652b...dbc
prt90 Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 vent... jeg får inn noe.. det blir sterkere.. tussene forteller meg at du kan bruke en magisk tjeneste som heter find-my-phone. Ved hjelp av elektromagnetiske stråler og satellitter som går i bane mellom himmel og jord kan den fortelle deg hvor mobiltelefonen ligger.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2018 #10 Skrevet 8. mars 2018 Den ligger på jobben Anonymkode: bfec4...9d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå