Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner plutselig ikke mobilen igjen! Hadde den sist tidligere i dag. Noen som kan se hvor den er?

Anonymkode: 87cf2...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke klarsynt, men har du fått noen til å ringe den opp? Jeg roter ofte bort mobilen, og får samboeren til å ringe til den, - er sjeleglad for den muligheten. Verre da med nøkler....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg er ikke klarsynt, men har du fått noen til å ringe den opp? Jeg roter ofte bort mobilen, og får samboeren til å ringe til den, - er sjeleglad for den muligheten. Verre da med nøkler....

Hører den ikke.

Skrevet

Har du android så tar du bare å google Find my phone, så lenge du har loggett inn med google konto på mobilen.
Så får du muligheten til å skru på lyden på den så den uler noe grasalt, selv om den har vært på lydløs.

• Liker 2
Skrevet

Klarer du å huske hvor du hadde den sist, så kanskje den er i nærheten der? Det har hendt jeg har lagt igjen mobilen i bilen, og da hører jeg den ikke om jeg ringer den innefra.

Uansett håper jeg du får hjelp av noen klarsynte

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Oardnji skrev:

Har du android så tar du bare å google Find my phone, så lenge du har loggett inn med google konto på mobilen.
Så får du muligheten til å skru på lyden på den så den uler noe grasalt, selv om den har vært på lydløs.

Det gjorde vi i stad da vi ikke fant min datters mobil. Helt genialt. Den var ikke langt unna. Den lå under et ark på spisebordet der hun nettopp hadde gjort lekser.

Anonymkode: 5652b...dbc

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hører den ikke.

Da ligger den nok i bilen. Kanskje under/mellom setet. Ring på den mens du går inn i bilen, så hører du om det ringer derfra. Er den ikke der og du har lyttet i og utenfor hus og bil, må du tenke på hvor du var sist.

Anonymkode: 5652b...dbc

AnonymBruker
Skrevet

I en bag

Anonymkode: 98892...58e

Skrevet

vent... jeg får inn noe.. det blir sterkere.. tussene forteller meg at du kan bruke en magisk tjeneste som heter find-my-phone. Ved hjelp av elektromagnetiske stråler og satellitter  som går i bane mellom himmel og jord kan den fortelle deg hvor mobiltelefonen ligger. 

AnonymBruker
Skrevet

Den ligger på jobben

Anonymkode: bfec4...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...