Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sønnen min på 17 sier han har kjøpt bit coin. Er ikke dette sånn man kjøpet narko med ?? Han sier han har investert i bit coin..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bitcoin er kryptovalutta. Har bitcoin selv. Bruker de ikke til å kjøpe narko, men jeg skal spørre drugdealeren min neste gang jeg ser han om han heller vil ha betalt i bitcoin. Takk for tips. 

Anonymkode: 30daa...f17

• Liker 13
Gjest padawan
Skrevet

Det er enkelte som bruker det som en del av "svart økonomi" ettersom overføringer ikke kan spores. Det er i og for seg derfor Nordea har lagt ned forbud mot at ansatte kjøper det. Det er derimot ikke dumt av han å investere i det. Det er veldig mange som har tjent mye penger på å investere og mine det og jeg regner ikke med noe annet enn at det er derfor han har kjøpt det.

Skrevet
1 hour ago, Reddmamma said:

Hei, sønnen min på 17 sier han har kjøpt bit coin. Er ikke dette sånn man kjøpet narko med ?? Han sier han har investert i bit coin..

Å huff, så lite enkelte følger med. 

Hvis du tror Bitcoin bare brukes til å kjøpe narko med, har du vel ikke engang sett TV2-nyhetene? Ja, Bitcoin blir nok brukt i det svarte markedet og innen narkosalg - men det er tross alt mye mer enn det. Ikke minst en fantastisk investeringsmulighet. Men jeg håper egentlig ikke sønnen din har kjøpt den nå, for verdien er nok på god vei ned igjen...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Smart sønn du har. La han beholde så kanskje han tjener gode penger på det og kan selge videre om en stund. Trur du virkelig små dealere selger narko for bitcoin? De tar kun lapper og ikke noe annet.

Anonymkode: e4b54...d48

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tror nok du må lese deg opp på hva bitcoin er....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rundt 2 000 000 kroner i bitcoin. Det startet med rundt 20 000.

Jada, du kan kjøpe narko med det, men det kan du med vanlige penger også.

Eventuelt kan du investere med det, noe mange har gjort siste par årene.

Bitcoin er en type valuta.

Anonymkode: 9ae67...c4d

Skrevet
5 hours ago, Reddmamma said:

Er ikke dette sånn man kjøpet narko med ??

Man kjøper også "narko" med norske kroner. Det betyr ikke at alle som er i besittelse av norske kroner handler "narko" med de.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si at han er en retard som kjøper bitcoin og at han burde kjøpe hubii tokens mens market cap fortsatt er lavt. 

Anonymkode: 9ce08...ebf

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitcoin er en type valuta.

Anonymkode: 9ae67...c4d

Bitcoin gir seg ut for å være en valuta, men er vel egentlig verdens første globale pyramidespill.

AnonymBruker
Skrevet
On 5.3.2018 at 2:13 PM, AnonymBruker said:

Bitcoin er kryptovalutta. Har bitcoin selv. Bruker de ikke til å kjøpe narko, men jeg skal spørre drugdealeren min neste gang jeg ser han om han heller vil ha betalt i bitcoin. Takk for tips. 

Anonymkode: 30daa...f17

:laugh:

Anonymkode: c24b8...3c2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...