AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Jeg liker den veldig godt har sensitiv hud og denne serien er en av få som jeg ikke reagerer på, men jeg synes at fuktighetskremene ikke er fetende nok om vinteren Anonymkode: cb2f6...492
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 26 minutter siden, Mkay87 skrev: har du noen problemer med urenheter? Nei, kun sensitiv hud. Får litt urenheter dersom jeg ikke renser huden daglig, men det er egentlig ikke spesielt relevant Anonymkode: cb2f6...492
Trollmora Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, kun sensitiv hud. Får litt urenheter dersom jeg ikke renser huden daglig, men det er egentlig ikke spesielt relevant Anonymkode: cb2f6...492 Jeg har også sensitive hud og endte opp rødflammete I ansiktet. Jeg tålte den ikke! Gå på parfymeri el lignende og be om å få testet før du kjøper - det gjør alltid jeg
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #6 Skrevet 5. mars 2018 1 minutt siden, Trollmora skrev: Jeg har også sensitive hud og endte opp rødflammete I ansiktet. Jeg tålte den ikke! Gå på parfymeri el lignende og be om å få testet før du kjøper - det gjør alltid jeg Jeg blir rød uansett når jeg påfører hudprodukter, men det er fordi jeg reagerer på selve kontakten Svir ikke, er ikke rød mer enn max 30 min, og får heller ikke utslett så er fornøyd sånn sett. Støtter uansett å gå til parfymeri eller apotek og be om tester eller prøver på produktet Anonymkode: cb2f6...492
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #7 Skrevet 5. mars 2018 Jeg ville heller gått til en hudpleier/salong enn et parfymeri Anonymkode: 8dc00...302
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 Jeg liker den oransje serien (peeling/glød). Noen av de produktene er kanskje litt sterke, men jeg synes de gjør jobben greit og så lukter de godt. Er enig med brukeren over som skriver at den grønne serien ikke gir nok fukt på vinteren. Jeg synes egentlig ikke noen av seriene gjør det, med unntak av noen av oljene. Anonymkode: ee881...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå