Gå til innhold

Hvor stor sannsynlighet er det for at en tenåringspappa kommer tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å forklare noe langt og komplisert, kort. 

Hvor stor er egentlig den sannsynligheten? Jeg venter mitt barn nummer to med samme "mann". Han er nå 19 år og jeg er 20. Vi har lenge hatt litt problemer, men veldig glade i hverandre. Det har aldri vært så ille som etter at et ble slutt for 2 mnd siden. Da forandret han seg drastisk. Etter det ble slutt, så tok jeg litt kontakt med han. Vi hadde noen "kjærstete" telefonsamtaler, men for det meste la han på når jeg ringte og svarte aldri på meldinger. Merket at de gangene det var meldinger som var konfliktrelatert, så var det ofte mindre svar enn når det ikke var det. Jeg merket også at han kun svarte når han ikke var med venner. Hver gang han var med venner, så overså han HELT. Forholdet er nå over fra min side. Jeg skjønner ingenting av han eller hva han tenker. Han skrev plutselig en gang "savner deg litt". Til slutt skrev jeg melding og sa jeg skulle blokkere for jeg trengte avstand for å komme meg over han, etter å kun ha blitt oversett og nedprioritert. Fikk nok. Jeg skrev at jeg har prøvd alt, men han har forandret seg, så jeg må ha litt selvrespekt og komme meg videre for det går så negativt utover hverdagen min (vi har ikke snakket siden, som er 2 uker siden. Og jeg har ikke hørt ett ord fra han.) Før jeg skrev denne meldingen har han sagt at han ikke vil miste meg og er glad i meg, kalt meg "jenta mi" osv, men han tar veldig avstand og mot slutten av forholdet var det alltid jeg som tok initinativet (han har lenge oppført seg rart, men ikke så ille som etter det ble slutt). Han ser sønnen sin 1-2 ganger i uken og er veldig opptatt av han når han først er med han. Utenom det tar han aldri initinativ. Han sier han er veldig fjern om dagen og han bruker veeldig mye tid sammen med venner. Han har tatt en del avstand fra sine foreldre også, samt de nære vennene han har hatt siden barndommen og brødrene hans sier også han har blitt mer "stille". Han har fått en del nye venner som jeg syntes virker litt "mørke", eller veldig umodne og guttunger. Spesielt etter han fikk en ny venn har han så og si tatt helt avstand fra meg. Vet ikke om det er grunnen, men merket stor forskjell etter den vennen. Jeg vet de sitter inne på et rom i en kjeller, ser på musikkvideoer av rap og røyker weed osv. Når jeg har spurt han om det, så har han sagt at han ikke gjør det - løyet til meg. Pappaen til barna mine var verdens snilleste før, men nå er han helt ugjenjennelig. 

For kanskje 1 mnd siden sa han "jeg har det ikke bra med deg, men ikke uten heller." Etter at det ble slutt har han forandret seg så drastisk at jeg får helt vondt inni meg. Jeg har tatt helt avstand fra han nå og kommer ikke til å svare om han tar kontakt. Likevel er det noe i meg som har håp om at det blir oss en dag. Burde jeg gi opp det håpet helt? Hva burde jeg gjøre generelt?

Som sagt, dette ble kort fortalt og litt rotete. Håper dere forsto noe? Klarer dere å lese han noe som helst ut ifra dette? Jeg er så påvirket av følelser og rot i hodet, så jeg skjønner ikke noen ting. 

Anonymkode: d916f...400

Videoannonse
Annonse
Gjest apriljuli
Skrevet (endret)

.

Endret av apriljuli
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så rart at du ikke har hørt fra ham når du sa at du skulle blokkere ham?

Anonymkode: b01fb...bec

• Liker 2
Gjest apriljuli
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke så rart at du ikke har hørt fra ham når du sa at du skulle blokkere ham?

Anonymkode: b01fb...bec

.

Endret av apriljuli
Gjest apriljuli
Skrevet (endret)

.

Endret av apriljuli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...