AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Prøvde å bestille noen varer fra en nettbutikk i USA. Betalingen feilet flere ganger (kom opp sånn varsel) og så fikk jeg SMS fra MasterCard om jeg vil godkjenne betalingen("Er dette deg?"). Likevel står det på nettbutikken at betalingen ikke gikk gjennom. Sendte mail til nettbutikken nettopp. Sjekket nettbanken, men der står ingen transaksjoner på kortet, men slikt tar vel tid. Ble litt stressa. Hvem kan jeg kontakte for å få vite om jeg har betalt eller ikke? Banken min? Satser på å få svar fra nettbanken etter hvert. Anonymkode: b3d49...a09
Million Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Kontakt kortutsteder og forklar problemet. De vil kunne se transaksjoner i nåtid, i det de skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå