AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Og da mener jeg sånn litt i overkant opptatt av det, at en gjerne lar det skinne igjennom på livsstil, hus og hjem.. Hva tenker dere om slike mennesker? Ville dere hatt dem i vennegjengen og eller som kjæreste? Anonymkode: 77c89...e19
herzeleid Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Er nok veldig inn i en del miljøer i allefall. Kunne fint vært venn eller kjæreste med en som var opptatt av miljøet, men formen ville her hatt alt å si. Om hun, i likhet med enkelte bekjente av meg, utad var veldig opptatt av miljø og skrev/sa alle de "riktige" tingene, samtidig som hun konstant la ut nye bilder av at hun reiste(fløy) rundt i verden tror jeg rett og slett ikke vi hadde passet særlig godt sammen.
HalldirV2 Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Nødvendig, ikke kult. Du har misforstått totalt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Man kan håpe det, sånn at verden forhåpentligvis ikke går til helvete om 50 år. Gir faen i hvorfor folk er miljøvennlige, så lenge de er det og gjør en dritt for at vi ikke skal gjøre verden vi lever om til en søppelplass. Anonymkode: 60174...cca
absinthia Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 Hvor mye er litt i overkant? Jeg gjør deler av rengjøringen med natron, på badet mitt finner du hjemmelaget såpe, har nettopp begynt å lage hårsåpe, i steden for å kjøpe så mye shampoo, jeg lager "hard lotion" selv,som jeg bruker på lepper og tørr hud, i en skuff på kjøkkenet finner du oppklipte gamle håndduker som brukes til rengjøring, jeg har som oftest handlenett med på butikken, jeg syr en del brukte tekstiler om til andre ting, har kompost, kildesorterer avfallet vårt osv. Gir ofte bort hjemmelagde produkter i gave. Det er svært få som ville kalt meg en fanatiker, eller som ville ment at dette var hovedtrekk med vår livsstil. Ellers er det ganske nødvendig å være litt bevisst på miljøvern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå