AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Hei! Jeg er ei jente på 25 år, har i det siste flørtetet med en på 27 år - Ikke så stor aldersforskjell med andre ord Vi møtte hverandre på en fest, og utvekslet Snapchat navn, han tar en god del kontakt, og det samme gjør jeg, vi svarer som regel alltid hverandre, og har en flørtende tone. Men, han bytter tema så fort jeg hinter mere seksuellt. Jeg vet at jeg kan være litt for brå med å bli kåt og dermed også åpen om dette, og starter å hinte. Hva tror dere, er han kanskje litt mere forsiktig type? Eller er jeg som en slags “reserve“ om han ikke får seg noe annet? Jeg lurer på å spørre han rett ut om dette, men er da redd at dette skremmer han vekk. Anonymkode: ee434...caf 1
Silfen Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Han ser vel på deg som noe annet enn et tømmehøl da, det skal du jo være glad for. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Det er utrolig kleint å snappe om slikt med mindre man faktisk er kjærester Anonymkode: eb62d...a75 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 2 timer siden, Silfen skrev: Han ser vel på deg som noe annet enn et tømmehøl da, det skal du jo være glad for. Håper så klart at han gjør det Anonymkode: ee434...caf 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Kanskje bli litt bedre kjent først? Er ikke alle som vil hoppe rett i det. Anonymkode: 45724...8b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå