Gå til innhold

Forskjellige orgasmer har du opplevd?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Hm... er du sikker på at du vet hva orgasme er?

Dette var nok bare en som forsøkte å være morsom. "Klyp meg i nesa, så går det for meg" :roll:

Men det kan jo også ha vært ironisk ment.Man kan få inntrykk av at det er så lett av og til, for enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du er ikke alene...Kan noen vennligst fortelle hvor disse andre mystiske punktene er og hva slags stimulans som skal til, så andre kan bli innviet i mysteriet og kanskje finne lettere/andre måter å prøve å få orgasme på.

Synes det høres ut som alle har all slags orgasmer i hytt og pine, mens noen må bare håpe og be om en orgasme hvert skuddår...Ikke alle som er så orgasmiske, så litt deling av viten ville bli svært verdsatt.Forhåpentlig funker noe av det ihvertfall delvis på oss mindre heldige.

Skulle gjerne visst litt om de der andre orgasmetypene selv, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tydelig at det er en del unge og uerfarne her inne, som må "skryte på seg" litt.

Blir liksom litt for dumt da, når man tydeligvis ikke vet hva orgasme er engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at det er en del unge og uerfarne her inne, som må "skryte på seg" litt.

Blir liksom litt for dumt da, når man tydeligvis ikke vet hva orgasme er engang.

Dette tror ikke jeg, og jeg er slettes ikke en ung uerfaren jente... Jeg er en godt voksen kvinne (38 år) og har da gjort noen sprell i årenes løp, og ser på meg selv som rimelig erfaren.

At en bruker skrev dette:

"ii bruker skrev:

Vaginal, klitoral, anal, puppeorgasme, orgasme av å suge, orgasme av å bli fortalt at jeg skal bli pult, orgasme av å bli bitt i nakken, orgasme av å bli kilt i øret, orgasme av å bli kysset usansynlig hardt og lenge og orgasme av å tenke på orgasme..."

-tror jeg faktisk fullt og helt på... Jeg har også opplevd å bli så kåt på en person at han har klart å prate meg til orgasme... og med det mener jeg at jeg faktisk har ejakulert.. uten å i det hele tatt bli tatt på....

anal.. kan jeg ikke uttale meg om da dette overhodet ikke er en del av mitt sex-liv, men jeg har ingen problemer med å tro på "ii", jeg sier bare: you go girl... du er tydeligvis trygg på din egen kropp og din egen seksualitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skulle jeg virkelig ønske at dere som har opplevd flere typer orgasmer ville dele deres viten med oss andre. KANSKJE vi kan finne noe blant deres tips som kan gjøre det litt enklere for oss. Det er nemlig ikke alle forunt å få orgasme "just like that" og på diverse forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Unnskyld, men jeg har aldri opplevd skulderorgasmer. Kunne bare ikke motstå fristelsen til å dikte dem opp, for det hørtes så godt ut! :oops:  

Så bare se bort fra "C punktet" i alle fall...  :ler:

:ler:

(Hvorfor måtte du avsløre at dette var en spøk da? Tenk så mye deilig skuldermasasje man kunne hatt i vente... *massere massere* "går det snart?" :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle jeg virkelig ønske at dere som har opplevd flere typer orgasmer ville dele deres viten med oss andre. KANSKJE vi kan finne noe blant deres tips som kan gjøre det litt enklere for oss. Det er nemlig ikke alle forunt å få orgasme "just like that" og på diverse forskjellige måter.

Skulle gjerne ha hjulpet kvinner rundt om for å få de også til å "lette på trykket". Men tror ikke jeg klarer å liksom skulle beskrive hva jeg gjør som gjør at jeg faktisk får orgasme så "lett". Men MYE av jobben ligger i ditt eget hode tror jeg. Jeg tenker mye når jeg har sex... ville, sprøe tanker. F. eks. blir jeg veldig opphisset av at mannen synes at jeg deilig. Og da spiller jeg på det. Gliser og koser meg ved at han nyter meg.. Hisser megselv opp, om du vil. Knipe-øvelser under samleiet er også deilig, det merker også mannen og når jeg klarer å gjøre det supergodt for mannen hisser det meg enda mere opp. Jeg tenker... ahhh... jeg er deilig!!.... hehehehehe.. eller noe slikt!!... :oops: :oops:

Og så "tegner og forklarer" jeg... slik og slik og slik.. liker jeg det... og så kan jeg jo f. eks. vise han.. hvordan jeg vil bli tatt på..... det hisser også mannen opp... og sirkelen fortsetter...

Litt sånne grove tanker har jeg også.. og litt dirty language... viskende i øret til mannen... skryt til partneren er også viktig...

Du må tore å være litt "grov" eller hva jeg skal si... tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det du beskrev var jo vanlig sex da, kos,og dirty talk osv. Det folk her lurer på er hvordan manliksom får disse rygg orgasmene osv. De som IKKE er knyttet til kjønnsorganet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskrev var jo vanlig sex da, kos,og dirty talk osv. Det folk her lurer på er hvordan manliksom får disse rygg orgasmene osv. De som IKKE er knyttet til kjønnsorganet da.

Ja. Men jeg lovte heller ikke noe annet dah... som jeg jo startet innlegget mitt med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men hvordan man har sex vet vel de fleste da....

Litt pussig at de som hevder å ha alle disse orgasme variantene ikke vil si noe mer om dem. Sier vel sitt om hvor sant de snakket...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Nå er det på tide at Sofia får litt støtte her, og ii bruker :) Jeg er voksen og vet hva jeg snakker om, og jeg får orgasme av det meste! Hvordan jeg lærte det? Mitt første seksuelle forhold var et dårlig forhold, (dette kunne jeg skrevet mye om, men det har ingenting med denne saken å gjøre) og jeg bestemte meg for at han ikke skulle nyte sexen mer enn meg.... Så, jeg flyttet de seksuelle tankene fra følelser og hjerte osv, til kjønnet og hodet. (fra de typiske kvinnelige tankene om sex, til en mer mannlig approach, om du vil)Da klarte jeg fort å stimulere meg selv til orgasme. Ved å ikke tenke-føle, men kjenne. Dette har ført til at jeg kan få orgasmer uten å bli tatt på, bare ved å bli fortalt om hva som skal skje, disse orgamsene kan være så sterke at jeg ejakulerer. Jeg vet hva orgasme er, jeg vet hva det er å tisse på meg også, og det er ikke det jeg gjør. Jeg sier ikke dette for å skryte eller å " se hva jeg kan..." ei heller for å skremme menn... Poenget er at ved å slutte å fokusere på alt annet enn hva sex faktisk er, og sex er sex, så kan man oppleve sterke og gode orgamser av det meste! Orgasmen sitter i hodet. Stimuli av pupper, rompe, nakke, lår osv kan gjerne føre til gode orgasmer, hvis fokuset er riktig...

(VIl presisere at jeg her ikke snakker om kjærlighets-følelser, men om seksuelle følelser...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg tror at en kan få orgasme de fleste steder, egentlig. Bare en slapper av, finner et følsomt punkt og er fortrolig med kroppen sin og lytter til kroppens signaler. Glammy var inne på noe av det ovenfor. Ryggorgasme, er etter min oppfattning nervetrådene nederst på ryggen i buen mellom ryggen og rompa. Om alle jenter har det punktet, vet jeg ikke. Om menn har det heller, vet jeg ikke, har lett etter det, men ikke funnet det. Kanskje jeg bare har det selv? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glamourgirl.... Have I told you lately that I love you.....

Du har skjønt det!!!!.. og vi er hjertens enige!!

Det ligger som jeg sa i hodet.. og som du sa, og som jeg bare nikker gjennkjennende til.. i kjønnet!

Glem følelser og "love"....knull som gutta!!.. hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
!!

Det ligger som jeg sa i hodet.. og som du sa, og som jeg bare nikker gjennkjennende til.. i kjønnet!

Glem følelser og "love"....knull som gutta!!.. hehehehehe

Det ligger i hodet...! SÅ enkelt! Wow, takk da vet jeg jo hvor jeg skal lete!har fokosuert av alle krefte på kun sexen. Det hjelper ikke.

Har prøvd å tenke som en mann og bare knulle.Hjelper ikke.

Det finnes EN eneste måte jeg kan få orgasme på, som er et vanvittig slit for ham, noe som gjør at jegfår dårlig samvittighet, og det hjelper ikke akkurat.

Det ER bare ikke så enkelt for andre som det er for dere!

Det ER ikke bare å lete i hodet og si; å nå skal jeg knulle vilt og få en kjempeorgasme! Poff, der var den!

Og hva med alle disse andre orgasmevariantene så mange av dere opplever...er det liksom bare å ta på det stedet, så vips; en orgasme? Tror neppe...

tror ikke dere er helt klar over hvor ufattelig priviligerte dere er, som får orgasme så lett og på alle mulige måter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg vet at det ikke er så enkelt for alle, men noen spurte om hva som fungerte, og dette fungerer for meg. Å sette fokuset på meg, og det jeg får ut av sexen, og ikke ham og hva han kan gjøre for meg. Føler det tar presset fra begge parter, men jeg mente ikke å forenkle noe jeg vet er vanskelig for mange! Bare å si hva som fungerer for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...