Gå til innhold

Feminisme, en trussel mot våre gutter og menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Lønnet arbeid, ja, men det er likevel kvinnene som ALDRI har fri, selv nå i 2018.  

Du vet at da mennene ble sendt i krigen måtte kvinnene alene ta seg av alt hjemme? De måtte ta over mennenes jobb til en brøkdel av lønnen de fikk, og da mennene kom tilbake ble de kastet på hodet ut igjen. Det er dere som syter. Takler visst ikke å ikke lenger være familiens overhode og overordnet som menneske bare på grunn av kjønnet deres?

Anonymkode: a97ff...3f5

Aldri har fri? https://www.aftenposten.no/norge/i/9mEkjM/-Mange-kvinner-vil-heller-ga-og-shoppe-pa-CC-Vest-enn-a-jobbe

Å hive ut mennene som har sikret friheten er virkelig nobelt du. Menn klarer seg fint uten kvinner og familie. Kamerater og jobb holder i massevis.

Anonymkode: 017cd...da2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vanskelig å gjøre bedre valg når en stor del av mennene selv i 2018 forventer å degges med og kjøre egotripp selv når det kommer barn til. Jeg vil si det er en langt bedre løsning om mennene skjerper seg, så ta heller moralprekenen med dem du.

lettere å skylde på andre enn seg selv ikke sant?

boys will be boys lol

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Aldri har fri? https://www.aftenposten.no/norge/i/9mEkjM/-Mange-kvinner-vil-heller-ga-og-shoppe-pa-CC-Vest-enn-a-jobbe

Å hive ut mennene som har sikret friheten er virkelig nobelt du. Menn klarer seg fint uten kvinner og familie. Kamerater og jobb holder i massevis.

Å gid'a, så edle og flinke de mannfolkene er. I hvert fall flinke til å fremstille seg som verdens frelsere! De fleste kvinner jobber heltid og går hjem til ulønnet arbeid med middag som skal lages, barn som skal hjelpes, aktiviteter som skal følges opp og hjem som skal stelles. Menn jobber kanskje litt mer, men de hever lønn for det og slanger seg på sofaen eller drar på trening med gutta når de er ferdig for dagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, CannibalLektor said:

lettere å skylde på andre enn seg selv ikke sant?

boys will be boys lol

Ja, han synes tydeligvis det, han Mann38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja, han synes tydeligvis det, han Mann38.

jeg snakket på vegne av absolutt alle menn der ute

dere damer skal på liv og død forandre menn så mye at dere til slutt forlater han

fuck off med det der

prøv heller å bli litt kulere så kanskje menn orker dere

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gid'a, så edle og flinke de mannfolkene er. I hvert fall flinke til å fremstille seg som verdens frelsere! De fleste kvinner jobber heltid og går hjem til ulønnet arbeid med middag som skal lages, barn som skal hjelpes, aktiviteter som skal følges opp og hjem som skal stelles. Menn jobber kanskje litt mer, men de hever lønn for det og slanger seg på sofaen eller drar på trening med gutta når de er ferdig for dagen.

Feil igjen:

Sitat

MENN JOBBER MEST, når vi legger sammen yrkesarbeid og husholdningsarbeid. Menn (16-79 år) har 19 minutter lengre arbeidsdag enn kvinner. I den mest intensive livsfasen, 25-44 år, jobber menn 24 minutter lenger. Har paret barn under 7 år, jobber far 9 minutter lenger. Er yngste barn mellom 7 og 19, jobber han 17 minutter lenger. 

https://www.dagbladet.no/kultur/menn-jobber-mest-kvinner-klager-mest/60226379

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke helt. Hvem er det som må snekre, male og skru for å tilfredsstile konas stadige behov for fornying? I tillegg til snømåking, gressklipping, dekkskift, fotballtreninger og middag til ungene, Kvinnene drar også nytte av den lønna mannen hever, men hvis det er så ille så er det bare å sparke gubben ut og klare seg selv. Problem solved.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt. Hvem er det som må snekre, male og skru for å tilfredsstile konas stadige behov for fornying? I tillegg til snømåking, gressklipping, dekkskift, fotballtreninger og middag til ungene, Kvinnene drar også nytte av den lønna mannen hever, men hvis det er så ille så er det bare å sparke gubben ut og klare seg selv. Problem solved.

7 minutter siden, herzeleid skrev:

Feil igjen:

Det er dessverre så alt for sant, og noe fryktelig mange kvinner er blinde for. Kan ikke huske min far fikk noe annerkjennelse for alt han gjorde av vedlikehold på hus og biler. Det siste tok min mor som en selvfølge, noe som ikke en gang var med i regnestykket om arbeidsfordelingen i hjemmet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Russiske kvinner vet hvordan det er å ha mangel på mannfolk

De måtte ta jobbene menn vanligvis tok.

Derfor har de lært og tenker "aldri igjen", og satser på å bli gode husmødre.

For det er bedre for de å være en god husmor som støtter sin mann, enn å ta jobbene til menn.

Tygg litt på den, feminazier i Norge.

Det er også flere førstegen. feminister som nå innser at de tok feil, og at feminismen vil svikte kvinner mer enn det vil gagne de.

Men som alltid, damer må oppleve det og føle på det, før de i det hele tatt kan akseptere at noe sånt er sant.

Du kan virkelig kunsten å forenkle.

Anonymkode: ae118...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, HalldirV2 said:

Det er dessverre så alt for sant, og noe fryktelig mange kvinner er blinde for. Kan ikke huske min far fikk noe annerkjennelse for alt han gjorde av vedlikehold på hus og biler. Det siste tok min mor som en selvfølge, noe som ikke en gang var med i regnestykket om arbeidsfordelingen i hjemmet. 

Alle vi som har levd alene vet at den biten er knøttliten sammenlignet med alt det daglige husarbeidet som kvinnene gjerne tar seg av. Tiden jeg bruker på vedlikehold av bil og hus er sammenlignet med husarbeidet ingenting å nevne engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Noe annet jeg synes er veldig synd er hvordan informasjon som den over i så liten grad omtales, og mange derfor er fullstendig uvitende om at menn jobber mest også når husarbeid er tatt med. Dermed er det mange som, slik vi ser eksempler på her inne, har latt seg lure av myter om hvor overarbeidede kvinner er, noe som trolig bare bidrar til at flere kvinner ser på sin egen gruppe som offer. Akkurat motsatt av det vi som har tro på at kvinner er like bra som menn ikke ønsker, og nøyaktig det feministene virker å sørge for. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, HalldirV2 said:

Ja, det er visst noe som på magisk vis gjør seg selv og ikke krever hverken planlegging, kunnskap eller gjennomføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, herzeleid said:

Feil igjen:

Ja, for den forskningen er slettes ikke bestilt og betalt av noen som har menns interesser i tankene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Radikal feminisme er mannsundertrykkelse med hevnmotiv. Feminisme er noe annet.

Hvis det ikke var et poeng for de radikale feministene å "undertrykke tilbake", så ville jeg bedt dem om å ta en kikk på seg selv i speilet. Det ville bli som om The Flat Earth Society annonserte at de hadde medlemmer jorden rundt...

Men disse damene har et motiv om å jekke ned menn med hensikt fordi kvinner har blitt undertrykket, og de gjør det med ganske agressiv retorikk. Så ja, jeg mener det er skadelig og uønskelig.

Jeg kan støtte opp om feminister, men ikke om den radikale feminismen som mener menn er kvinners fiender.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for den forskningen er slettes ikke bestilt og betalt av noen som har menns interesser i tankene :fnise:

Om du nekter å forholde deg til SSB fordi du blir støtt av fakta er det nok få her som kan hjelpe deg. Lykke til uansett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Her er det snakk om den radikale feminismen og da er jeg enig i at den er farlig.

Å ville ha like rettigheter og muligheter er en ting og selvfølgelig en bra ting,selvom det er enkelte menn som ikke liker dette heller.

Disse feministene skal ta den hvite heterofile mannen og knuse han,koste hva det koste vil.

De samme støtter innvandring av menn fra nettopp områder der kvinners sikkerhet er svært lav,så det er et paradoks.

Jeg er ikke feminist men jeg er for at kvinner skal være like mye verdt som enhver mann. Jeg er glad jeg bor i Norge hvor jeg kan jobbe og gå på skole og ikke trenger en mann for å overleve.

Og de bruker sånne små triks som å kreve at menn og gutter skal sitte og tisse, for noe annet er så skittent.... Undertrykkelse skjult bak edle hensikter, og et trekk som setter menn og gutter en ydmyk posisjon. "Sitt ned! Gjør som kvinner! Ellers er du grisete og skitner det til rundt deg. Kvinnner gjør ikke det. Fysj." I stedet for å tilpasse skolenes toaletter med pissoarer lavere ned på veggene, som kunne letter renholdspersonalets jobb, skal guttene tvinges ned på en toalettskål. For "hvis ikke..."

Den tanken kommer fra den radikale feminismen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GiftMann38
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vanskelig å gjøre bedre valg når en stor del av mennene selv i 2018 forventer å degges med og kjøre egotripp selv når det kommer barn til. 

Virker for meg som om kvinner må lære seg å stille krav. Også kommer det litt an på hvilket miljø man vanker i tror jeg. Jeg kjenner ingen som ikke engasjerer seg i barna sine (etter babyåret).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Interessant at du nevner dette og appropo bestillingsverk for å påvirke: Legg spesielt merke til dette i artikkelen i lenken:

"Denne saken ble først publisert med tittelen «Undersøkelse: 1 av 10 unge kvinner sier de har blitt utsatt for «kjærestevold»». Denne tittelen var det ikke dekning for i undersøkelsen. Tittelen og deler av saken ble endret 8. desember."

https://www.nrk.no/norge/undersokelse_-1-av-10-unge-sier-de-har-blitt-utsatt-for-vold-fra-ruset-person-1.13259957

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, herzeleid said:

Om du nekter å forholde deg til SSB fordi du blir støtt av fakta er det nok få her som kan hjelpe deg. Lykke til uansett. 

SSB har jeg ingen tillit til etter å ha sett hvordan de har holdt på med innvandrerregnskapene, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

SSB har jeg ingen tillit til etter å ha sett hvordan de har holdt på med innvandrerregnskapene, nei. 

Ok. Da får du fortsette å basere deg på hva du føler mens vi andre forholder oss til fakta. Deg om det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...