Gjest Ikke noe i år heller Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Som overskriften sier, fikk du en overaskende Valentine hilsen, fra en du ikke visste om eller ikke regnet med at ville sende deg en? NB! Tenker ikke på dere som har fått hilsen fra kjærester/samboer/ektemake (dere som vil fortelle om det får ta det i en egen tråd).
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 15. februar 2005 #2 Skrevet 15. februar 2005 Jeg fikk den fineste blomsterbukketten jeg noensinne har fått - 10 røde roser - av en som jeg overhode ikke hadde forventet det fra. Det gjorde godt, det! Sissi - som fortsatt svever....
Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Fikk ingenting, men gav heller ingenting. Som man sår, skal man høste...........
Gjest Moonshadow Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Fikk ikke noe jeg.. Skrev ett dikt til gutten min, men hadde ikke forventa å få no av han.
liv Skrevet 15. februar 2005 #5 Skrevet 15. februar 2005 jeg fikk bukkett med tulipaner, og et par meldinger..
Piglet Skrevet 16. februar 2005 #6 Skrevet 16. februar 2005 Jeg fikk to sjokolade . Det var veldig hyggelig og overraskende! Vi har nemlig 4 års dag i dag, så derfor trodde jeg ikke at vi skulle gjøre noe ut av Valentines... Piglet
Gjest lilletroll Skrevet 16. februar 2005 #7 Skrevet 16. februar 2005 Fikk ingenting, men gav heller ingenting. Som man sår, skal man høste........... Samme her
Belba Skrevet 16. februar 2005 #9 Skrevet 16. februar 2005 Jeg fikk en uventet Valentine-invitasjon. :o
Elle Melle Skrevet 16. februar 2005 #10 Skrevet 16. februar 2005 Fikk et kjempesøtt valentines kort fra konen til en kompis (de bor i USA). Siden jeg ikke kjenner henne på nært "venninnenivå" ennå, så ble jeg både overrasket og rørt! Koselig skikk å tenke på alle man kjenner og ikke bare kjæresten sin!
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #11 Skrevet 16. februar 2005 nei...fikk ingen hilsen fra andre enn, kjærsten min!
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #12 Skrevet 17. februar 2005 Jeg fikk en uventet Valentine-invitasjon. :o Skriv noe mer da! Takket du ja? Hvem det var fra osv... Dere som har fått fra typen deres, kan dere ikke lese eller? (Hint: første innlegg, siste avsnitt)
Belba Skrevet 17. februar 2005 #13 Skrevet 17. februar 2005 Skriv noe mer da! Takket du ja? Hvem det var fra osv... Jeg takket nei.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #14 Skrevet 17. februar 2005 Jeg takket nei. Detaljer! Jeg vil lese litt romantikk her! Invitasjon til hva? Hemmelig beundrer? Hvorfor takket du nei? Osv.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #15 Skrevet 17. februar 2005 Fikk noen sms, men ingen annen "overraskelse". Men hvert år kjøper jeg noe til min datter - noe som forteller henne at jeg er veldig glad i henne - og det blir både hun og jeg glad for
Gjest GreenSky Skrevet 17. februar 2005 #16 Skrevet 17. februar 2005 Nei, og hadde blitt overrasket hvis jeg fikk det. Synes valentine er noe tull, og de som kjenner meg vet det.
Gjest romantisk Skrevet 18. februar 2005 #17 Skrevet 18. februar 2005 Jeg sendte valentines kort til min nydelige datter og min goe kjæreste. På kvelden ordnet jeg og min datter i stand deilig middag og pyntet bordet romantisk. Da han kom leverte jeg dem begge hver sin valentine gave. Liker å gi oppmerksomhet til dem jeg elsker, spesielt min datter og min kjæreste. Så en vellykket valentinedag, sukk.. *smiler*
Belba Skrevet 18. februar 2005 #19 Skrevet 18. februar 2005 Detaljer! Jeg vil lese litt romantikk her! Invitasjon til hva? Hemmelig beundrer? Hvorfor takket du nei? Osv. Var en kollega, og jeg takka nei fordi jeg ikke er på jakt.
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #20 Skrevet 20. februar 2005 Mens jeg var på en fantastisk date, fikk en sms-hilsen fra en kammerat jeg date'et for noen måneder. Visste ikke om jeg skulle bli glad, forvirret eller få dårlig samvittighet, jeg... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå