Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi lurer litt på om vi skal gå privat nå.  

Noen som vil dele erfaringer fra klinikker på Oslo/østlandsområdet?

🌸

Anonymkode: c7d62...b10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har benyttet fertilitetssenteret i Oslo og vil absolutt anbefale å unngå dette stedet. Kan ikke uttale meg om de andre.

Vurdert å bruke utenlandske klinikker? 

Anonymkode: e178c...000

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har benyttet fertilitetssenteret i Oslo og vil absolutt anbefale å unngå dette stedet. Kan ikke uttale meg om de andre.

Vurdert å bruke utenlandske klinikker? 

jeg er ikke ts, men har akkurat blitt henvist til fertilitetssenteret, hvorfor unngå det?

Anonymkode: 174d1...4e2

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

jeg er ikke ts, men har akkurat blitt henvist til fertilitetssenteret, hvorfor unngå det?

Anonymkode: 174d1...4e2

For eksempel reklamerer de m at de durker embryo til blastocyst. Hver gang vi ønsket  at dette ble vurdert (luke ut embryo som ikke er egnet, men sette inn de som faktisk har en sjangs), ble Vi overtalt til å sette inn på dag 2. Ikke så rart, for de tjente jo mest penger på dette. 

Lege som ikke skriver journal og ikke får med seg det du sier.

manglende utredning- utredning i bakvendt rekkefølge. Frarådet å gjøre gentester av far f.ex. Så viste det seg st det var dette som var problemet.

løy om hvilke rettigheter vi faktisk hadde ihh til bioteknologiloven

prøvesvsr forsvant.....

resepsjonisten gir ut prøvesvar h*n ikke hsr forutsetninger til å tolke engang

Sykepleier tok medisinske avgjørelser mens lege mer el mindre trakk på skuldra v spørsmål om hva som var mest egnet opplegg 

embryologen satt å røyka utenfor klinikken hver gang vi var der...

jeg kunne fortsatt i en evighet. Oppsummert; de kjører på for å først få ut egg, så for å få satt de inn slik at de kan fakturere deg

følte meg brukt, utnyttet og lempfeldig behandlet. 

Spiren satt på første forsøk når vi byttet klinikk. Da hadde vi vært pas hos fertilitetssenteret i 3.5 år.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde god erfaring med Klinikk Hausken, men vi var i Haugesund. Opplevde at de gjorde skikkelig utredning og det var ingen ventetid på behandling. Avtalene for eggtelling, uttak og innsett var kanskje litt samlebånd for mange par gjør prosedyrer samme dager, men jeg hadde god informasjon på forhånd. Jeg hadde et litt lenge forløp fordi jeg trengte kirurgiske inngrep også som ble gjort offentlig. Lurte jeg på noe sendte jeg mail til min hovedbehandler, fikk alltid svar på dagen. Vet de har åpnet en avdeling i Oslo også nå, kanskje verdt å sjekke ut. Jeg ble gravid på 2 av 3 forsøk, men det ene gikk til grunne i første trimester. Graviditet nr to er min store skatt.

Anonymkode: 1303e...50c

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde god erfaring med Klinikk Hausken, men vi var i Haugesund. Opplevde at de gjorde skikkelig utredning og det var ingen ventetid på behandling. Avtalene for eggtelling, uttak og innsett var kanskje litt samlebånd for mange par gjør prosedyrer samme dager, men jeg hadde god informasjon på forhånd. Jeg hadde et litt lenge forløp fordi jeg trengte kirurgiske inngrep også som ble gjort offentlig. Lurte jeg på noe sendte jeg mail til min hovedbehandler, fikk alltid svar på dagen. Vet de har åpnet en avdeling i Oslo også nå, kanskje verdt å sjekke ut. Jeg ble gravid på 2 av 3 forsøk, men det ene gikk til grunne i første trimester. Graviditet nr to er min store skatt.

Anonymkode: 1303e...50c

Støtter denne. Jeg sitter nå høygravid med en Hausken-baby. Vi hadde totalt seks innsettinger før det ble klaff, først to i det offentlige, deretter to ferskforsøk og så to frys hos Hausken. De tok oss på alvor fra første stund, og vi følte at de skreddersydde opplegget for å passe for oss. I følge nettsiden har de åpnet en avdeling i Oslo også nå, så kanskje du skal sjekke ut den? Vi var ved avdelingen i Haugesund, men jeg tror legene bytter på å pendle til Oslo. Jeg har god erfaring med alle de tre mannlige legene ved klinikken. 

Anonymkode: 8112a...f1c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...