Gå til innhold

Gutter, hvor kjøper dere stramme jeans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 90722...c3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke fint å kjøpe ei som er alt for liten hos Dressmann da?😁😁

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjøper skinny jeans på Cubus (Superskinny Sydnee og Jegging Jane) og Bikbok (Icon Rio og Funk flex) bla.a. De har skinny jeans med lavt liv, som sitter ganske så bra på guttekropp ;)

Enjoy,

Vantage

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Vantage skrev:

Jeg kjøper skinny jeans på Cubus (Superskinny Sydnee og Jegging Jane) og Bikbok (Icon Rio og Funk flex) bla.a. De har skinny jeans med lavt liv, som sitter ganske så bra på guttekropp ;)

Enjoy,

Vantage

Kult, jeg har sett på de modellene selv også. Hvilken str og lengde går du for? Har selv veldig skinny kropp og tenkte at jeg må ha veldig små størrelser for at jeansen skal sitte helt spray on:)

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Vantage skrev:

Enjoy,

Vantage

Har du bilde eksempler?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kult, jeg har sett på de modellene selv også. Hvilken str og lengde går du for? Har selv veldig skinny kropp og tenkte at jeg må ha veldig små størrelser for at jeansen skal sitte helt spray on:)

Går for en eller to str enn jeg normalt bruker i guttemodeller. Men de må prøves for å finne riktig størrelse. Anbefaler deg å gå i butikk og prøve, det er ikke farlig og forbudt for gutter å prøve/kjøpe jeans i jentemodeller ;)  De som jobber i klesbutikkene er alltid blide og hjelpsomme, og de tør å si i fra hvis det ble helt feil modell eller størrelse, så det er ikke noe å være redd for.

Enjoy,

Vantage

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Vantage skrev:

Går for en eller to str enn jeg normalt bruker i guttemodeller. Men de må prøves for å finne riktig størrelse. Anbefaler deg å gå i butikk og prøve, det er ikke farlig og forbudt for gutter å prøve/kjøpe jeans i jentemodeller ;)  De som jobber i klesbutikkene er alltid blide og hjelpsomme, og de tør å si i fra hvis det ble helt feil modell eller størrelse, så det er ikke noe å være redd for.

Enjoy,

Vantage

Takk for svar. Mente du en til to str mindre enn gutte modeller?

Jeg har vært på Cubus i dag og kjøpe Jegging Jane og Superskinny Sydnee. Hun i butikken var veldig kul og hjalp meg masse. Hun mente at jeg med min kropp måtte gå for veldig stramme jeans, siden det er det jeg ønsker. Det ente med at jeg kjøpe str xs. både i Sydnee og Jegging Jane og lang lengde. Dem sitter helt stramt men veldig behagelig og utrolig kule på. Det syns hun også:)

Takk for hjelpen og dine råd.

Andre merker du kan anbefale?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor diskuteres dette på et kvinneforum??

Anonymkode: f3d7c...d89

• Liker 6
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? 

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Carlings, Cubus og Bik Bok:)

Skrevet

Blir det ikke...veldig lite plass, i de damebuksene? Jeg mener. Herrebukser har somregel mere rom foran. Av en naturlig årsak. Som jeans for kvinner ikke har.

Carlings.

• Liker 1
Skrevet
På 7.3.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hvorfor diskuteres dette på et nettforum, mente du sikkert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2018 den 17.26, Tøytigern skrev:

Blir det ikke...veldig lite plass, i de damebuksene? Jeg mener. Herrebukser har somregel mere rom foran. Av en naturlig årsak. Som jeans for kvinner ikke har.

Carlings.

Går helt fint det, trekker ikke jeansen sånn helt opp og inn i skrittet. Passer mye bedre og inntil sittende i lår og legger 😊

• 10 måneder senere...
Skrevet

Prøv Boohoo Man, Brave Soul, Yourturn eller New Look. Kan bestilles på f.eks Zalando. Jeg er selv ganske tynn og kjøper disse merkene, og de er ofte små i størrelsen så de sitter som støpt.

AnonymBruker
Skrevet

Søk etter "mens slim jeans" på Ebay eller aliexpress. Få med en med litt stretch så er de ikke så vonde og stive å ha på. 

Anonymkode: 1972d...bcd

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gutter skal ikke ha det. Det er stygt.

Anonymkode: f44df...435

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gutter skal ikke ha det. Det er stygt.

Bestemmer hvem? 

Kvinnet skal ikke gå i bukse. Det er stygt. Vi liker mye bedre kjoler og skjørt. Så derfor bestemmet vi hvordan de skal kle seg når kvinner ikke greier det selv. 

AnonymBruker
Skrevet
On 4/8/2019 at 11:08 AM, AnonymBruker said:

Bestemmer hvem? 

Kvinnet skal ikke gå i bukse. Det er stygt. Vi liker mye bedre kjoler og skjørt. Så derfor bestemmet vi hvordan de skal kle seg når kvinner ikke greier det selv. 

Snakk for deg selv! Liker ikke kjoler eller skjørt på kvinner

Anonymkode: 4ce7a...3e5

AnonymBruker
Skrevet
På 8.4.2019 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Bestemmer hvem? 

Det er veldig stygt. Skal være forskjell på dame og manne bukser.

AnonymBruker
Skrevet

Menn med størrelse på penis klarer ikke bruke stramme jeans...

Anonymkode: 91ca7...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...