tdm900 Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Går det ikke fint å kjøpe ei som er alt for liten hos Dressmann da?😁😁 5
Vantage Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Jeg kjøper skinny jeans på Cubus (Superskinny Sydnee og Jegging Jane) og Bikbok (Icon Rio og Funk flex) bla.a. De har skinny jeans med lavt liv, som sitter ganske så bra på guttekropp Enjoy, Vantage
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #4 Skrevet 6. mars 2018 15 timer siden, Vantage skrev: Jeg kjøper skinny jeans på Cubus (Superskinny Sydnee og Jegging Jane) og Bikbok (Icon Rio og Funk flex) bla.a. De har skinny jeans med lavt liv, som sitter ganske så bra på guttekropp Enjoy, Vantage Kult, jeg har sett på de modellene selv også. Hvilken str og lengde går du for? Har selv veldig skinny kropp og tenkte at jeg må ha veldig små størrelser for at jeansen skal sitte helt spray on Anonymkode: 90722...c3c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #5 Skrevet 6. mars 2018 15 timer siden, Vantage skrev: Jeg kjøper skinny jeans på Cubus (Superskinny Sydnee og Jegging Jane) og Bikbok (Icon Rio og Funk flex) bla.a. De har skinny jeans med lavt liv, som sitter ganske så bra på guttekropp Enjoy, Vantage Har du bilde eksempler? Anonymkode: 90722...c3c
Vantage Skrevet 6. mars 2018 #6 Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kult, jeg har sett på de modellene selv også. Hvilken str og lengde går du for? Har selv veldig skinny kropp og tenkte at jeg må ha veldig små størrelser for at jeansen skal sitte helt spray on Anonymkode: 90722...c3c Går for en eller to str enn jeg normalt bruker i guttemodeller. Men de må prøves for å finne riktig størrelse. Anbefaler deg å gå i butikk og prøve, det er ikke farlig og forbudt for gutter å prøve/kjøpe jeans i jentemodeller De som jobber i klesbutikkene er alltid blide og hjelpsomme, og de tør å si i fra hvis det ble helt feil modell eller størrelse, så det er ikke noe å være redd for. Enjoy, Vantage
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 4 timer siden, Vantage skrev: Går for en eller to str enn jeg normalt bruker i guttemodeller. Men de må prøves for å finne riktig størrelse. Anbefaler deg å gå i butikk og prøve, det er ikke farlig og forbudt for gutter å prøve/kjøpe jeans i jentemodeller De som jobber i klesbutikkene er alltid blide og hjelpsomme, og de tør å si i fra hvis det ble helt feil modell eller størrelse, så det er ikke noe å være redd for. Enjoy, Vantage Takk for svar. Mente du en til to str mindre enn gutte modeller? Jeg har vært på Cubus i dag og kjøpe Jegging Jane og Superskinny Sydnee. Hun i butikken var veldig kul og hjalp meg masse. Hun mente at jeg med min kropp måtte gå for veldig stramme jeans, siden det er det jeg ønsker. Det ente med at jeg kjøpe str xs. både i Sydnee og Jegging Jane og lang lengde. Dem sitter helt stramt men veldig behagelig og utrolig kule på. Det syns hun også Takk for hjelpen og dine råd. Andre merker du kan anbefale? Anonymkode: 90722...c3c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2018 #8 Skrevet 7. mars 2018 Hvorfor diskuteres dette på et kvinneforum?? Anonymkode: f3d7c...d89 6
Petrus Skrevet 8. mars 2018 #9 Skrevet 8. mars 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor diskuteres dette på et kvinneforum?? Anonymkode: f3d7c...d89 Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #10 Skrevet 1. mai 2018 Carlings, Cubus og Bik Bok:) Anonymkode: 90722...c3c
Tøytigern Skrevet 1. mai 2018 #11 Skrevet 1. mai 2018 Blir det ikke...veldig lite plass, i de damebuksene? Jeg mener. Herrebukser har somregel mere rom foran. Av en naturlig årsak. Som jeans for kvinner ikke har. Carlings. 1
Tøytigern Skrevet 1. mai 2018 #12 Skrevet 1. mai 2018 På 7.3.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev: Hvorfor diskuteres dette på et kvinneforum?? Anonymkode: f3d7c...d89 Hvorfor diskuteres dette på et nettforum, mente du sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #13 Skrevet 3. mai 2018 På 1.5.2018 den 17.26, Tøytigern skrev: Blir det ikke...veldig lite plass, i de damebuksene? Jeg mener. Herrebukser har somregel mere rom foran. Av en naturlig årsak. Som jeans for kvinner ikke har. Carlings. Går helt fint det, trekker ikke jeansen sånn helt opp og inn i skrittet. Passer mye bedre og inntil sittende i lår og legger 😊 Anonymkode: 90722...c3c
gjestesen Skrevet 29. mars 2019 #14 Skrevet 29. mars 2019 Prøv Boohoo Man, Brave Soul, Yourturn eller New Look. Kan bestilles på f.eks Zalando. Jeg er selv ganske tynn og kjøper disse merkene, og de er ofte små i størrelsen så de sitter som støpt.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #15 Skrevet 29. mars 2019 Søk etter "mens slim jeans" på Ebay eller aliexpress. Få med en med litt stretch så er de ikke så vonde og stive å ha på. Anonymkode: 1972d...bcd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #16 Skrevet 7. april 2019 Gutter skal ikke ha det. Det er stygt. Anonymkode: f44df...435 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #17 Skrevet 8. april 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Gutter skal ikke ha det. Det er stygt. Anonymkode: f44df...435 Bestemmer hvem? Kvinnet skal ikke gå i bukse. Det er stygt. Vi liker mye bedre kjoler og skjørt. Så derfor bestemmet vi hvordan de skal kle seg når kvinner ikke greier det selv. Anonymkode: 1972d...bcd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #18 Skrevet 9. april 2019 On 4/8/2019 at 11:08 AM, AnonymBruker said: Bestemmer hvem? Kvinnet skal ikke gå i bukse. Det er stygt. Vi liker mye bedre kjoler og skjørt. Så derfor bestemmet vi hvordan de skal kle seg når kvinner ikke greier det selv. Anonymkode: 1972d...bcd Snakk for deg selv! Liker ikke kjoler eller skjørt på kvinner Anonymkode: 4ce7a...3e5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #19 Skrevet 13. april 2019 På 8.4.2019 den 11.08, AnonymBruker skrev: Bestemmer hvem? Kvinnet skal ikke gå i bukse. Det er stygt. Vi liker mye bedre kjoler og skjørt. Så derfor bestemmet vi hvordan de skal kle seg når kvinner ikke greier det selv. Anonymkode: 1972d...bcd Det er veldig stygt. Skal være forskjell på dame og manne bukser. Anonymkode: f44df...435
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #20 Skrevet 13. april 2019 Menn med størrelse på penis klarer ikke bruke stramme jeans... Anonymkode: 91ca7...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå