AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Tips? 4,5 og 2 år. Kan ikke dra på hytta pga kulden og for mye snø.. Da må det bli ti varmegrader plutselig. Er det noen morsomme steder å dra til? For små barn. Vurderte badeland, men mannen ville ikke helt. Anonymkode: 56168...eb1
Fanteria Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Badeland, leke ute, akvariet i Drøbak, teknisk museum, bake hjemme, male på vinduet med vannmaling, trolldeig, lage bål i skogen og grille pølser, felles lunsj om dere er flere hjemme, oppdagelsesferd i nærområdet, «lommelyktsafari» i mørket ute, biblioteket eller kanskje lekeland?
Minlillelykke Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Støtvig hotell i larkollen skal ha noen arrangement i påsken. Sjekk ut facebook siden deres.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Leos lekeland er gøy, og det krever ikke like mye av dere som badeland. Teknisk museum er sikkert fint for eldstemann, men jeg tror det kan bli litt kjedelig for den yngste. Det er nå mine erfaringer med barn på den alderen. Ellers er det da fint å gå en tur i skogen, grille pølser og ake Anonymkode: 14a75...0fc
Arkana Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 En tur til Sarpsborg hvor dere kan dra på Inspira og Superland (badeland). Hvis det er fint vær synes jeg Norsk Folkemuseum på Bygdøy er veldig fint og avslappende. De har dessuten egne påskeaktiviteter som at man kan male påskeegg, lefsebaking og tur med hest og vogn. Teknisk Museum i Oslo er også alltid moro. Megafun på Lørenskog. Ta med dere ved og pølser og ta en skogstur. Se på De tre små grisene (teater) på Trikkestallen. Ta en tur på biblioteket. I Hakkespettenes aktivitetshus i Ekebergparken er det påskeverksted (og påskeharen kommer på besøk). Og, ikke helt det området du leter etter, men ta båten til Fredrikshavn og kose dere på The Reef (badeland).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå