LilleBille Skrevet 15. februar 2005 #3 Skrevet 15. februar 2005 Ja .. hos frisøren .. (og Se & Hør, Damernas og Hänt i veckan.. eller hva det heter) Kjøpte det av og til før.. pga programoversikten .. men har begynt å abonere på Programbladet i stedet .. - for jeg orker ikke all denne opphausingen av den "kongefamilien" vår..
Gjest lmari Skrevet 15. februar 2005 #4 Skrevet 15. februar 2005 Ja. Jobben min krever at jeg må være oppdatert også på det som står i Se og Hør (mediebransjen). Og så synes jeg egentlig at det kan være ganske morsomt å lese det! Kjøper det sjelden selv, leser de eksemplarene vi har liggende på jobben og tar noen ganger de med hjem.
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2005 #5 Skrevet 15. februar 2005 Nope.Gjorde det før men nå blir jeg bare irritert av å lese det.De dikter jo bare :-?
Arwen Skrevet 15. februar 2005 #6 Skrevet 15. februar 2005 Kjøper se og hør to ganger i året: til påsken og i jula
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2005 #7 Skrevet 15. februar 2005 Ja, når jeg får hendene på et, kjøper det ikke. Leser når jeg er hos svigers eller venninner som har det liggende.
Lille frk Tussi Skrevet 15. februar 2005 #9 Skrevet 15. februar 2005 Hos tannlegen, hos frisøren og hos venner. Gidder ikke å kjøpe det fast, men får det noen ganger av tanta mi når hun har lest det.
Marpessa Skrevet 15. februar 2005 #10 Skrevet 15. februar 2005 Jeg kjøper bladet både tirsdag og fredag, jeg.. :oops: Vi har som regel både dette bladet og noen tegneserier på toalettet..
Arkana Skrevet 15. februar 2005 #11 Skrevet 15. februar 2005 Kjøper det hver tirsdag pga programsidene, jeg blar vel kjapt i gjennom (for det kunne jo, mot formodning, være noe interessant der).
AnnKristn Skrevet 15. februar 2005 #12 Skrevet 15. februar 2005 Leser det hver uke hos mamma Liker å holde meg oppdatert om Cowboylaila!
Fakse Skrevet 15. februar 2005 #13 Skrevet 15. februar 2005 Kjøper innimellom KK selv, og leser ellers ukeblader kun hos lege/tannlege. Om det er andre ukeblader der enn se og hør så tar jeg heller dem, for der er det i alle fall litt matoppskrifter og interiørartikler, leser mye heller det enn sladder om kjendiser eller "sanne" historier. Kiropraktoren jeg gikk til hadde interiørmagasiner på venterommet, gjett hvem som satte stor pris på det :D
Gjest Porselen Skrevet 15. februar 2005 #14 Skrevet 15. februar 2005 Ja, jeg kjøper det ofte, men ikke nødvendigvis hver uke. Synes det er litt deilig med sladderstoff innimellom, men liker ikke hjemme-hos-reportasjer. Det er så deilig med hjernedød underholdning av og til, særlig på rett før mensen dager. Å krølle seg sammen i sofaen med et Se & Hør og en pose sjokolade, og en cola light for balansens skyld, er deilig en dag alt er bare pyton.
Gjest Ninakanin Skrevet 15. februar 2005 #15 Skrevet 15. februar 2005 De som sier det er på grunn av programmet lyver for seg selv Men jeg stemte ja, fordi det alltid ligger på jobben, og er gøy å lese i pausen
Arkana Skrevet 15. februar 2005 #16 Skrevet 15. februar 2005 De som sier det er på grunn av programmet lyver for seg selv Næhæi!
Gjest ¤Tiili¤-ikke pålogget Skrevet 15. februar 2005 #17 Skrevet 15. februar 2005 Ja, jeg kjøper det hver uke, og jeg gidder ikke komme med masse teite unnskyldninger på hvorfor jeg gjør det.
Arkana Skrevet 15. februar 2005 #18 Skrevet 15. februar 2005 Så fordi man synes Se & Hør er det eneste bladet som har noenlunde ok oversikt over programmene uten at bladet koster all verden, så er det en teit unnskyldning? Ja, du verden, noen er visst eksperter på hvorfor folk leser Se & Hør. Hadde jeg skammet meg så mye over å kjøpe Se & Hør (ja, de som kjøper det må jo være mindre intelligente) hadde jeg ikke giddet finne på unnskyldninger, da hadde jeg latt være å si at jeg kjøpte det i det hele tatt.
Gjest ¤Tiili¤-ikke pålogget Skrevet 15. februar 2005 #19 Skrevet 15. februar 2005 Synd hvis du følte deg så truffet, men innlegget ditt var ikke av de jeg tenkte på..
*M* Skrevet 15. februar 2005 #20 Skrevet 15. februar 2005 Ja, når jeg får hendene på et, kjøper det ikke. Leser når jeg er hos svigers eller venninner som har det liggende. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå