AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #1 Skrevet 5. mars 2018 Nav sendte 3.1 brev til fastlegen ang arbeidsuførhet. Fastlegen og ein avdeling på sykehuset hvor jeg behandles svarte umiddelbart. Dette står under mine saker hva tid de svarte. Idag står der at ingen ting har skjedd siden februar hvor svarene forelå. Min saksbehandler hos navn sendte i begynnelsen av februar en melding at hun vile komme tilbake nå svar forelå. Noen som vet videre saksgang Anonymkode: f7cfa...b1c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nav sendte 3.1 brev til fastlegen ang arbeidsuførhet. Fastlegen og ein avdeling på sykehuset hvor jeg behandles svarte umiddelbart. Dette står under mine saker hva tid de svarte. Idag står der at ingen ting har skjedd siden februar hvor svarene forelå. Min saksbehandler hos navn sendte i begynnelsen av februar en melding at hun vile komme tilbake nå svar forelå. Noen som vet videre saksgang Anonymkode: f7cfa...b1c I mitt tilfelle brukte NAV lokalt gode 2 måneder på å sende papirene videre. Selv om alle papirer fra lege og tiltaksarrangør i boks... De må liksom bare sitte på papirene før de kan sende den fra seg. Anonymkode: 7db40...3a3
Gjest making.a.mess Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nav sendte 3.1 brev til fastlegen ang arbeidsuførhet. Fastlegen og ein avdeling på sykehuset hvor jeg behandles svarte umiddelbart. Dette står under mine saker hva tid de svarte. Idag står der at ingen ting har skjedd siden februar hvor svarene forelå. Min saksbehandler hos navn sendte i begynnelsen av februar en melding at hun vile komme tilbake nå svar forelå. Noen som vet videre saksgang Anonymkode: f7cfa...b1c Å vente på at saksbehandler tar kontakt selv om han/hun har lovet det aldri så mye, det kan du gjøre til du støver ned. Du må ringe eller sende melding til vedkommende og minne på at du finnes.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 29 minutter siden, AnonymBruker said: I mitt tilfelle brukte NAV lokalt gode 2 måneder på å sende papirene videre. Selv om alle papirer fra lege og tiltaksarrangør i boks... De må liksom bare sitte på papirene før de kan sende den fra seg. Anonymkode: 7db40...3a3 Hos nav her kan det ta et par uker å sende papir gjennom sykehuset, selv om papiret blir sendt fra nav med en gang. Det er ikke nødvendigvis slik at saksbehandlere er treige med å sende papirene, i noen tilfeller stanser de opp på kontorer. Hva som gjør det er ikke godt å si Anonymkode: f9bfd...ba7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos nav her kan det ta et par uker å sende papir gjennom sykehuset, selv om papiret blir sendt fra nav med en gang. Det er ikke nødvendigvis slik at saksbehandlere er treige med å sende papirene, i noen tilfeller stanser de opp på kontorer. Hva som gjør det er ikke godt å si Anonymkode: f9bfd...ba7 I mitt tilfelle så satt saksbehandler med papirene i 2 måneder. Det så han når jeg ringte å etterlyste handling. Anonymkode: 7db40...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå