Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en liten kar på snart 11 måneder, og sist mensen var altså ...3 til 9 januar! For sånn 2-3 uker siden spottet jeg brunt, og tenkte at ja får velm ta på bind osv å prepare for the krise skuffe! Men mensen kom aldri, og nå har jeg skikkelig murringer i magen, samme som jeg hadde med første... MEN, testene er negative! Har brukt sikkert noen tusen på tester nå, og kjenner jeg vil rive meg i håret! Vi har ikke brukt noe beskyttelse, da vi er helt åpne for 2 nære så ikke det heller. Har i tillegg mens lignende smerter å tror mensen kommer når som helst, men roer seg kort tid etter og forblir borte. Skal til legen på ons og kreve måling av blodet for å se, for er vell rundt 7 uker nå om jeg skulle vært gravid 🤔🤔

Noen som har opplevd å teste veeeldig seint positiv? 

Endret av Vonm
Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Om du er 7 uker gravid så vil jeg tro at du har såpass mye HCG at det ville slått ut på en test ...?

AnonymBruker
Skrevet

Ammer du? Det kan påvirke mensen. Jeg var steril mens jeg ammet.

Anonymkode: 80692...e1d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ammer du? Det kan påvirke mensen. Jeg var steril mens jeg ammet.

Anonymkode: 80692...e1d

Nei ammer ikke, fikk aldri nokk melk til han så han e flaskebarn :)

Skrevet
1 time siden, BethD skrev:

Om du er 7 uker gravid så vil jeg tro at du har såpass mye HCG at det ville slått ut på en test ...?

E jo godt mulig eggløsninga kom seint, men har vært helt stabil til nå og kun 1 gang før opplevd den var for sein å da var jeg gravid. 

• 2 uker senere...
Skrevet
På 5.3.2018 den 9.47, Vonm skrev:

E jo godt mulig eggløsninga kom seint, men har vært helt stabil til nå og kun 1 gang før opplevd den var for sein å da var jeg gravid. 

Hvordan gikk det hos lege? Har du en liten mageboer? 😍

• 4 uker senere...
Skrevet
På 14.3.2018 den 2.23, Memira skrev:

Hvordan gikk det hos lege? Har du en liten mageboer? 😍

Gikk fra hvit test til 2 svarte streker pluttselig på selveste 1 april.. 😂    Ingen vet når, kor lenge men har en liten huleboer ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...