Vonm Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 (endret) Har en liten kar på snart 11 måneder, og sist mensen var altså ...3 til 9 januar! For sånn 2-3 uker siden spottet jeg brunt, og tenkte at ja får velm ta på bind osv å prepare for the krise skuffe! Men mensen kom aldri, og nå har jeg skikkelig murringer i magen, samme som jeg hadde med første... MEN, testene er negative! Har brukt sikkert noen tusen på tester nå, og kjenner jeg vil rive meg i håret! Vi har ikke brukt noe beskyttelse, da vi er helt åpne for 2 nære så ikke det heller. Har i tillegg mens lignende smerter å tror mensen kommer når som helst, men roer seg kort tid etter og forblir borte. Skal til legen på ons og kreve måling av blodet for å se, for er vell rundt 7 uker nå om jeg skulle vært gravid 🤔🤔 Noen som har opplevd å teste veeeldig seint positiv? Endret 5. mars 2018 av Vonm
Gjest BethD Skrevet 5. mars 2018 #2 Skrevet 5. mars 2018 Om du er 7 uker gravid så vil jeg tro at du har såpass mye HCG at det ville slått ut på en test ...?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #3 Skrevet 5. mars 2018 Ammer du? Det kan påvirke mensen. Jeg var steril mens jeg ammet. Anonymkode: 80692...e1d
Vonm Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ammer du? Det kan påvirke mensen. Jeg var steril mens jeg ammet. Anonymkode: 80692...e1d Nei ammer ikke, fikk aldri nokk melk til han så han e flaskebarn
Vonm Skrevet 5. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2018 1 time siden, BethD skrev: Om du er 7 uker gravid så vil jeg tro at du har såpass mye HCG at det ville slått ut på en test ...? E jo godt mulig eggløsninga kom seint, men har vært helt stabil til nå og kun 1 gang før opplevd den var for sein å da var jeg gravid.
Memira Skrevet 14. mars 2018 #6 Skrevet 14. mars 2018 På 5.3.2018 den 9.47, Vonm skrev: E jo godt mulig eggløsninga kom seint, men har vært helt stabil til nå og kun 1 gang før opplevd den var for sein å da var jeg gravid. Hvordan gikk det hos lege? Har du en liten mageboer? 😍
Vonm Skrevet 10. april 2018 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2018 På 14.3.2018 den 2.23, Memira skrev: Hvordan gikk det hos lege? Har du en liten mageboer? 😍 Gikk fra hvit test til 2 svarte streker pluttselig på selveste 1 april.. 😂 Ingen vet når, kor lenge men har en liten huleboer ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå