AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Hei, jeg er en dame på 40 år. Jeg har i alle år hatt veldig klassisk stil. Eksempelvis har jeg mange blazere, dressbukser, knelange kjoler og skjørt, cardigans, cashmir-gensere, mørke jeans, loafers, vaffeljakker, skjorter/bluser, skjerf, perleøredobber......you name it. Bruker mye av følgende merker: Hilfiger, Ralph Lauren, Gant, Jean Paul, Barbour, Belstaf, Lacoste, samt har noen vesker og tilbehør fra bl.a Chanel, Hermes etc. Er altså ikke interessert i de aller dyreste merkene, men likevel kvalitet. Dere ser stilen? Klassisk som bare det. MEN jeg syns selv jeg er litt kjedelig, for å si det sånn. Blir så veldig prototyp på klassisk! Jeg bruker f.eks mye marineblått, sort, Camel/beige, dus rosa, hvitt.....Jeg er så dårlig på farger som rødt, gult, grønt osv. Til og med med mørke jeans, hvit skjorte, blå blazer og blå loafers, så klarer jeg ikke få til et rødt eller rosa skjerf i halsen liksom! Eller røde sko? Jeg ser jo at det kunne vært mye kulere?! Er det mulig....jeg er så k j e d e l i g!!!!! Kan noen hjelpe meg med inspirasjon? Youtube-vidoer? Blogger? Jeg trenger rett og slett tips til hvordan sprite opp garderoben litt og gå fra kjedelig klassisk, til flott og fresh...... Anonymkode: fb8c3...85b
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Høres jo ut som den stilen jeg ønsker å ha, men som jeg aldri klarer å sette sammen🙈 Ikke gjør noe med stilen din, den høres jo såå fin ut😄👍🏼 Kan tipse med navn på noen instagrammere jeg liker stilen til, siden du ønsker litt mere farger/forandring: @julieviktoria @mammasophia91 @josefinejakobs1 @isabelsraad Anonymkode: f6815...3a3 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Og man kan få gode tips i sine favoritt kles butikker Anonymkode: 1c559...896
McKibben Skrevet 4. mars 2018 #4 Skrevet 4. mars 2018 (endret) ^ De fleste AB ramsa opp det har veldig fjortisstil som ikke ville sett veldig bra ut på en dame på 40. Jeg er selv 21, men prøver å skifte over til en mer klassisk stil lik den du beskriver at du har. Er ikke noe vits å se til Isabel Raad & co for hjelp om du vil holde deg til den, men bare spice det opp litt. Upopulær mening: jeg syns generelt Caroline Berg Eriksen er flink til å kle seg klassisk men likevel med en tvist, at det blir trendy likevel. Visst har hun også noen skivebom innimellom (finnes det noen som kun går med antrekk en selv ville valgt?), men generelt syns jeg man kan hente mye inspirasjon der Ellers liker jeg Eirin Kristiansen sin stil, og Lydia Elise Millen. Endret 4. mars 2018 av McKibben
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #5 Skrevet 4. mars 2018 Tusen takk for flotte tilbakemeldinger, og så hyggelig å høre at det høres fint ut?! Er for øvrig litt enig i McKibbens tanker her, om at de insta-damene som refereres til her, blir litt i yngste laget for meg men takk likevel. Har sett en del på Lydia Elise Millen, men takler ikke overfladiskheten. Det samme gjelder Berg Eriksen, selv om jeg liker antrekk til dem begge. Liker for øvrig Lydia sine antrekk best, da Berg Eriksen blir ofte "over the top" i det daglige.... Eirik Kristiansen kjenner jeg ikke til. Må sjekkes ut. Takk igjen - og gjerne flere innspill ! ts Anonymkode: fb8c3...85b
funginger Skrevet 4. mars 2018 #6 Skrevet 4. mars 2018 https://www.instagram.com/my_small_wardrobe/ https://www.instagram.com/notlamb/ https://www.instagram.com/glamupyourlifestyle/ Det kan nok faktisk handle mye om hvordan du kombinerer det du allerede eier. Kanskje kan du også kjøpe variasjoner av det du har. Skjorter med et litt mer spennende snitt, litt mer edgy jeans, prøve litt mer oversized klær. Nå mener jeg at en 40-åring dag er mer 30 enn 50, hvis du skjønner, så du kommer nok unna med litt mer "yngre" og trendy klær.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #7 Skrevet 6. mars 2018 Tusen takk igjen for innspill. Må se nærmere på disse du nevner over her Og ja, jeg tror kombinasjon er viktig her, og evne til å variere. Takk for forslag. Og hehe, er forøvrig enig i at 40 er mer 30 enn 50 i disse dager Mange 40 åringer som ser veldig bra ut, både utseendemessig og motemessig Anonymkode: fb8c3...85b
Ella1 Skrevet 6. mars 2018 #8 Skrevet 6. mars 2018 Ettersom veldig mange automatisk går over til en klassisk beige stil når man runder 60 så synes jeg som 40-åring at man må spørre seg selv; er dette noe jeg ville gått med om 20 år? Er svaret ja så bør man tilføye noe som er litt sprekt. F.eks solbriller, veske, skjerf, neglelakk i en farge/stil som overrasker litt. Den svenske bloggeren Isabella Löwengrip er ikke 40, men har en klassisk, men tidsriktig stil synes jeg; http://www.isabellalowengrip.se/ Pinterest har også mye inspirasjon: https://no.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=classic style&eq=classic&etslf=4474&term_meta[]=classic|autocomplete|undefined&term_meta[]=style|autocomplete|undefined
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå