AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1 Skrevet 4. mars 2018 Jeg er 28 år, masterstudent, og arbeidsledig. Jeg har hatt deltidsjobb frem til nyttår, me jeg mistet jobben fordi de skulle flytte til en annen del av landet. Hva nå? Jeg har litt penger her og der på lur, så det er ikke krise om jeg ikke finner med en sommerjobb, men jeg er vandt til å jobbe hele sommeren. Hvor skal jeg søke? Er det vanlige butikker som trenger studenter om sommeren? Sist jeg så etter sommerjobber var jeg ungdom, og da var jobben å klippe gress, male hus osv. Jeg har vel egentlig vært litt bortskjemt når det kommer til sommerjobb, fordi det har alltid vært et selvfølge at jeg hadde noe å gjøre om sommeren. Nå vet jeg liksom ikke helt hvor jeg skal begynne? Anonymkode: 756aa...f5e
GulSitron Skrevet 4. mars 2018 #2 Skrevet 4. mars 2018 Du kan slenge inn en søknad til klesbutikker på sentere, matvarebutikker, sykehjem etc tror alle setter pris på litt ekstra hjelp om sommeren. Vet ihvertfall at min sjef elsker ekstravaktene i sommerferien 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #3 Skrevet 4. mars 2018 Det kan finnes ledige jobber, men skynd deg. Mange har opplæring i påskeferien. Der jeg jobber er det kun de som kan komme på opplæring i vinterferien eller påskeferien som får sommerjobb. Anonymkode: e78a9...944 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2018 #4 Skrevet 5. mars 2018 Matvarebutikker, serveringssteder osv. Alle ufaglærte jobber. Ellers lyser mange bedrifter ut sommerjobber til studenter innen relevante fag (f.eks Statkraft har ingeniørstudenter der om sommeren), men det er snart for sent å søke dem også Anonymkode: 06c6a...a83
kalleklov Skrevet 5. mars 2018 #5 Skrevet 5. mars 2018 Du er kanskje litt sent ute med å søke visse jobber. Mine tidligere sommerjobber som student ga meg rundt 30-40.000 ila. en sommer. Da jobbet jeg hele sommeren. Forrige sommer droppet jeg sommerjobb og brukte heller tiden til matched betting. Tjente ca. samme beløp på samme tidsperiode, men med adskillig mindre tid brukt. Deilig å sitte hjemme fra sofaen og jobbe også! :-) Jeg var helt grønn på spill, som de aller fleste som driver med dette er, så det finnes mange ulike guider ved enkle google-søk ("matched betting norge" eller noe sånt). I en av trådene på norsk oppga trådstarter en mailadresse hvis det var spørsmål. Husker ikke hva den var i farta, men den finner du. Lykke til med jobbsøking og/eller matched betting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå