Gå til innhold

Bor i ett rekkehus fra 1960 tallet.Det er så kaldt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av å fyre hele tiden for å prøve å ha en litt normal innetemperatur.  Det er ikke etterisolert.Jeg føler jeg bruker så mye på strøm å fyring.Går snart konkurs her.Fyringsutgifter pluss andre dritt ting på dette gamle huset.el utgifter som må utbedres.Osv

Anonymkode: 7148f...076

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OK.

Anonymkode: df103...069

• Liker 2
Gjest jente26
Skrevet

Er bare lei. Viste ikke at det kunne være så kaldt.Bor i ull fra september til April

Skrevet

Hvorfor ikke flytte?

Skrevet

Kan du ikke etterisolere? 

Hvis du bor i borettslag kan du vel spørre dem pent?

AnonymBruker
Skrevet

Flytte?

Anonymkode: f2ba7...605

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av å fyre hele tiden for å prøve å ha en litt normal innetemperatur.  Det er ikke etterisolert.Jeg føler jeg bruker så mye på strøm å fyring.Går snart konkurs her.Fyringsutgifter pluss andre dritt ting på dette gamle huset.el utgifter som må utbedres.Osv

Send klage til værgudene. Alternativt kan du finne deg en annen bolig eller bruke penger på etterisolering eller varmepumpe. 

Alle vet at hus fra etterkrigstiårene ikke er verdens best bygde hus. 

Anonymkode: 71491...ead

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt så mye penger på huset .Bare nødvendige ting.Så har ikke råd til å etterisolere. Måtte bare klage litt.Er lei kulden nå.Veden er brukt opp og strømmen er dyr. 

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke flytte då ? 

Anonymkode: 43f06...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Skal det etterhvert.Savner leilighet.Mindre bekymringer.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt så mye penger på huset .Bare nødvendige ting.Så har ikke råd til å etterisolere. Måtte bare klage litt.Er lei kulden nå.Veden er brukt opp og strømmen er dyr. 

Lei kulden er vi begge. Den kan dra tilbake til Sibir og holde seg i Sibir. Sibirkulde i sør norge er helt klart kulde på avveie. :ironi::ler:

Anonymkode: 71491...ead

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke peis?

Anonymkode: 70ceb...94b

AnonymBruker
Skrevet

Det burde du da ha skjønt når du kjøpte noe fra 60 tallet som ikke var etterisolert

Anonymkode: 9cd85...2fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor også i et slikt rekkehus. Det er isolert, men trekker fra vinduer og dører. Holder på å fryse i hjel. Har tilbrakt vinteren i sengen. 

Anonymkode: 70702...8f6

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor også i et slikt rekkehus. Det er isolert, men trekker fra vinduer og dører. Holder på å fryse i hjel. Har tilbrakt vinteren i sengen. 

Anonymkode: 70702...8f6

Jobber du ikke?

Hvorfor kunne dere ikke få noen til å isolere? 

Anonymkode: 70ceb...94b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste opp i et nyere hus, men det minner mer om et sommerhus enn et bolighus for norske årstider.. Mye luft og store vinduer. Et helvete å varme opp om vinteren. Gikk ofte med tykke ullgensere, og til og med lue inne. Ulltepper ble godt brukt.

Skjønner frustrasjonen! 

Anonymkode: c65e0...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...