Gå til innhold

Når eksen stadig dukker opp i tankene...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært sammen med typen min i 3 år, og vi har vært samboere i 2 år. Før jeg ble sammen med denne gutten hadde jeg et 3 år langt forhold til en eldre gutt.

Nå er jeg usikker på mine egne følelser for disse to guttene. Jeg tenker stadig på ekstypen som jeg var, og er, fryktelig glad i. Vi var hele tiden på bølgelengde og kunne snakke om alt mulig. Jeg stolte 100% på denne gutten, og var veldig lykkelig samman med han.

Men så ble jeg altså forelsket i min nåværende kjæreste. Det var en veldig vanskelig periode for meg, for jeg var jo så utrolig glad i han jeg var sammen med...

Forholdet til min nåværende kjæreste har vært litt turbulent. Han har vanskelig for å snakke om egne følelser og vanskelige ting i forholdet. Vi krangler ofte, og han har vært utro mot meg sammen med en felles bekjent. Når jeg leser hva jeg har skrevet så virker det helt opplagt at denne gutten må droppes... MEN jeg er jo samtidig så fryktelig glad i ham! Han er en snill gutt som har en livlig væremåte. Vi kan ha det veldig gøy sammen i gode perioder! Jeg har IKKE lyst til å gjøre det slutt med kjæresten min heller...

Noen som har et godt råd til en forvirra jente...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo, her følte jeg at jeg burde steppe inn med noen erfaringer så mye som jeg har peiling på. Jeg er av den oppfattning at man kan like flere personer samtidig, og at det er ganske vanlig å tenke sånn. Denne "resirkulerings" trenden blir vanligere og vanligere.

Så, hva bør man gjøre?

Her er det ganske viktig og la tilfeldigetene vise deg noen pekepinn for hva som bør gjøres. Altså holde litt på med begge... det er tydelig at du er i en følelsemessig overgangsfase og da er det viktig å holde stø kurs over den værste kneika...

Jammen Waco hva må jeg gjøre?

Hmm... jeg kjenner ikke deg personlig men jeg foreslår av overnevnte svar at du veier for og imot.... hvem er det i det lange løp du tror du ender med? Du vil visst ha både pose og sekk og da bør du holde på med han karen du ikke ender opp med, skjønte du den?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Waco!

Takk for svar. Jeg har vært utro før, og synest ikke det er noen god løsning. Pirrende tanke, men jeg tror IKKE at jeg blir lykkeligere av å være utro mot kjæresten min.

Jeg tenker ofte at jeg ikke kommer til å ende opp sammen med min nåværende kjæreste. Kanskje kommer vi til å gifte oss i en god periode, men jeg tror ikke at det eventuelle ekteskapet kommer til å holde... Men dette er selvsagt noe men ikke vet før man har prøvd. Og den som intet våger, intet vinner!

Samtidig tror jeg slettes ikke heller at jeg kommer til å ende opp med ekstypen min... Jeg har vel rota for mye til det!

Så kommer problemet: Jeg tenker at kanskje, kanskje vi (ekstypen og meg) kunne ha fått til et forhold igjen, men da må jeg skynde meg å kommem eg ut av nåværende forhold i en fart! Men samtidig er jeg jo så glad i kjæresten min...

JA, jeg vil ha både i pose og i sekk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du sa det selv. Du vil både ha i pose og sekk. Ok, der ligger problemet ditt. Jeg håper samboeren din ønsker det samme. OG DET GJØR HAN NOK. han er jo mann vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

en ting jeg lurer på: er du sikker på at ekstypen din vil ha deg tilbake, hvis du går og ber om fint vær igjen da? det er jo en grunn til at dere nå er ekser...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...