Gå til innhold

Til menn! Hva hadde dere tenkt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er én som jeg har blitt med hjem fra byen flere ganger (ikke kall meg løs, for på mine 30 år er han den eneste jeg har gjort dette med). 

Jeg vet at han liker meg på grunn av blikkene han sender, og det at han er veldig klar på at det er meg han vil ha med hjem. Men jeg vet ikke om han er interessert i mer enn sex. Vi har ingen kontakt utover disse møtene, men jeg har litt lyst til å endre på det.

Spørsmålet er: Han har bursdag snart, er det tacky å spør om han vil ha litt "kos" på dagen sin? Jeg er veldig glad i sex, så det er jo litt vinn-vinn for meg. Men ødelegger jeg alle sjanser for noe mer da? Eller kan det utvikle seg derfra?

Anonymkode: fc998...149

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør vel heller om å finne på noe for å feire dagen så ser du om interessen er der. Er du heldig så blir jo begge et faktum.

Anonymkode: 0433c...67c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er ikle det noe av drømmen til mange menn da? Uforpliktende sex. 

Anonymkode: 99079...893

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og kvinner!

Det høres så greit ut å slippe å ha mann i hus på fulltid.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel det som er problemet, det er ikke heeelt uforpliktende fra min side 🙈

TS

Gjest Overrasket
Skrevet

Du ønsker å finne ut om han har lyst på mer enn sex, og ser det derfor som en mulig løsning å kaste mer sex etter ham?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Du ønsker å finne ut om han har lyst på mer enn sex, og ser det derfor som en mulig løsning å kaste mer sex etter ham?

Haha, du sier noe der 😂 Er vel tryggere å tilby sex, for det vet jeg at han liker. Også, som mange andre naut før meg, innbiller jeg meg at han skal falle for meg under denne sexen da. 

Kanskje bedre å spør om han vil finne på noe. Men det er så skummelt! For jeg er redd for at han ikke er interessert i noe mer, og når jeg har avslørt at jeg liker han så mister jeg "overtaket" på en måte. Teit, jeg vet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...