Gå til innhold

Hva ville du sagt til ditt yngre jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Snakk med helsesøster om dine alkoholiserte foreldre der faren i huset misbrukte deg seksuelt og du fikk skylden

Anonymkode: fdbd2...d62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser for deg at det er mulig, hva ville du sagt til ditt yngre jeg? 

Anonymkode: 5318b...221

"Bestemors nye mann er veldig slem! Aldri bli alene med ham.  Si til mamma at du aldri vil overnatte hos dem. Hvis du gjør det kommer han til å gjøre fæle ting med deg og det ødelegger hele voksenlivet ditt"

Anonymkode: c2821...420

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville sagt : 

"Slapp av!! Livet fikser seg når det kommer til kjærligheten. Ikke lag profil på match.com som 18 åring.. Du bør jobbe hardt på studiene, slik at du kommer inn på den masteren du ønsker å ta".

- jeg traff mitt livs kjærlighet som 20 åring, jeg er nå 29. Jeg kom heller ikke inn på master Pga middelmådige karakterer fra bachelor :P 

Anonymkode: e7d51...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vær en superegoist, ikke la deg bruke, tenk på hva du får ut av ting, for det gjør alle andre. 

Anonymkode: 6588b...a18

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mer enn god nok, og du fortjener å bli elsket. Ikke nøy deg med dårlige menn fordi du ikke tror du fortjener bedre. Og ikke søk bekreftelse fra menn, den finner du i deg selv.

Ikke vær bitter på grunn av fortiden. Ikke bruk det som en unnskyldning for å drite i ansvar og bortforklare oppførselen din (det får deg bare enda mer ned i dritten). Ja, dine nærmeste har sviktet deg, livet har vært urettferdig, men det er bare du som har det virkelige ansvaret for å fikse på livet ditt og komme deg fram. Ta vare på deg selv.

ikke la noen bruke deg eller tråkke på deg. 

Hvis en mann slår deg, så gå MED EN GANG. Han blir ikke bedre, og det der er ikke kjærlighet.

Slapp av og pust. Det blir bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

FULLFØR EN ELLER ANNEN UTDANNELSE PLEASE

Anonymkode: e6ee1...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Riktige lottotall for neste ukes trekning er... (så ville jeg ha sagt de riktige tallene).

Anonymkode: ca548...d8c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktige lottotall for neste ukes trekning er... (så ville jeg ha sagt de riktige tallene).

Anonymkode: ca548...d8c

Oooo. Den var god. Me like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Velg smart, tenk konsekvenser, Ikke mist deg selv...

Anonymkode: 38ebd...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleprinsesse

«Følg hjerte/magefølelsen din» 

Dessverre gikk jeg i mange år og tenkte «hva tenker de om meg?» , «kan jeg si dette, eller syns de at jeg er teit?» , «tør jeg å dra på den festen? Det er jo ganske mange som skal dit!» , «kan jeg ha på meg dette eller tror de jeg er teit?»

Jeg lot min egen mor narre meg og det gikk så klart på selvfølelsen løs. Når jeg veide 48 kg og var 156 cm høy, så spurte hun om jeg hadde lagt på meg for jeg var blitt så rund.. Når jeg veide 56 kg og var 156 cm høy, så spurte hun om jeg hadde slanket meg for nå var jeg blitt alt for tynn.. Som de fleste skjønner så gikk jeg mye opp og ned i vekt for å tilfredsstille min mor, som veide 150 kg på knappe 157 cm. Når jeg var på mitt tynneste så sendte hun med en halv salathodet i matboksen min. Alle så forundret på meg, men jeg turte aldri å si ifra. Ingen skjønte hvorfor jeg utagerte med mye sinne og grine anfall.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke gå heste-linja på vidergående, velg noe du kan ta fagbrev i som lønner seg, dumbass... 

Anonymkode: 1e6c0...316

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vær gjerrig, ikke del, ikke vær grei, tenk på deg selv, sett deg selv først, alltid prioriter dine behov før andres, ikke vær en venn, ikke lån bort ting, ikke stol på folk, ikke si ja, ikke gjør ting du ikke vil, ikke bry det om hva andre tenker, vær frekk tilbake, gidd å ta igjen, vær slem tilbake, gjør mot andre, som andre gjør mot deg. 

Anonymkode: 33f82...ac6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser for deg at det er mulig, hva ville du sagt til ditt yngre jeg? 

Anonymkode: 5318b...221

Ikke slå opp med Trude, kjøp Apple, Amazon og Microsoftaksjer. :-)

Anonymkode: 3dfa3...975

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Om noen år er det en fyr som kommer til å lansere noe han kaller "Facebook". Det blir svært. Her er hvordan det funker, snakk med han datakyndige du kjenner og få han med på å lage dette. 

Og ikke stol på pillene hennes. Virkelig. Bruk gummi.  

Anonymkode: 11a76...e24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spar mer, og putt pengene i aksjer/fond.

Anonymkode: 7cb0b...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Moren din kommer til å kaste deg ut hjemmefra når du er 12. Flytt til pappaen din og ta henne aldri nær deg igjen. Hun vil bli en blodigle som suger all livsglede ut av deg. Meld fra selv til barnevernet, ingen andre vil gjøre det for deg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...